Gå til innhold

(nhd) Oppdatering - medisiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen,

Da har jeg hatt 2 legetimer denne uka. Jeg fikk "tilbud" om sobil, da tankene har økt. dette var ment som en kortvarig løsning. jeg takket først nei, da jeg er redd for å få blackout av disse medisinene. Men i dag dro jeg dit, og fikk de allikevel.

Legen jeg var i kontakt med er veldig hjelpsom og hyggelig:) Fastlegen er bort, så fikk vikar. H*n er veldig kunnskapsrik. H*n snakket også med en psykiater. De mente kanskje en liten dose seroquel kunne være noe, pga mye tankekjør/grubling osv. Har også en del svingninger i humøret, og generell angst.

Hva tror du om dette? Min frykt er å bli overmedisinert, og ikke fungere i jobb og på trening. Jobber 100 % og litt til;) Og har utrolig glede av jobb. Samme med trening.

så kan jeg spørre meg, trenger jeg mer medisiner når jeg fungerer såpass godt? Men samtidig er som sagt musklene som stålvaiere, og jeg er mye sliten av all tankene og konrollbehovet på den minste detalj.

Har tidligere brukt anafranil og rivotril og ble som en zoombi, som ikke fungerte på jobb, og som datt ut av hverdagen pga for mye medisiner.

Så spørsmålet er altså: Hva tror du om seruquel til meg? (ocd, tankekjør, grubling, bekymring, angst, svingninger, redd for å ikke strekke til, redd folk snakker om meg når jeg ikke er tilstedet osv osv. men fungerer og er på jobb hver dag.)

Skrevet

Det er viktig, at jeg legger lett på meg av medisiner som gir økt matlyst. Jeg trener mye, men allikevel får jeg problemer med økt spising, dersom medisinen git økt matlyst. (Går greit med cipralex).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...