Gå til innhold

Utslitt av terapien!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner meg helt most i hodet etter onsdagens terapi. Alt det vonde er bragt opp i lyset forlengst, og nå holder jeg på å gå dypt inn i meg selv og re-justere diverse dysfunksjonelt jeg har gjort i flere år. Sliter bare helt sykt mye akkurat nå, tankene kverner og jeg vet ikke opp-ned på noe akkurat nå. Går dette over, eller er jeg på feil vei?

Skrevet

Ha det som tema hos terapeuten din neste gang du skal dit. Det skal jeg for jeg er også helt utslitt.

Skrevet

Leste det først for "ondskapens terapi"... Er det tidspress inne i bildet? Overivrig terapeut? Eller er det noe som "endelig løsner"? Terapi er hard jobbing som du må forvente skal ta mye av din oppmerksomhet i en utstrakt periode. Så dette høres veldig kjent ut! Men det skal ikke kjennes "vondt" ut. Da har dere tatt for hardt i... Og ja, det går over...!

Skrevet

Leste det først for "ondskapens terapi"... Er det tidspress inne i bildet? Overivrig terapeut? Eller er det noe som "endelig løsner"? Terapi er hard jobbing som du må forvente skal ta mye av din oppmerksomhet i en utstrakt periode. Så dette høres veldig kjent ut! Men det skal ikke kjennes "vondt" ut. Da har dere tatt for hardt i... Og ja, det går over...!

Neida, han tar seg god tid, men han er ganske tett på og rett på sak. Ikke en sånn "hmmmmmm" dulle-behandler, akkurat. Det er ikke veldig vondt annet enn visse tema vi nødvendigvis må inn på, men hardt i den forstand at det er TUNGT å tenke etter så mye som jeg må gjøre. F.eks. hvordan ting henger sammen og hvordan/hvorfor jeg reagerer som jeg gjør IRL. 75 minutter med knallhardt fokus, og prøve å hindre de idiotiske forsvarsmekanismene i å aktiveres...

Regner med å måtte holde på noen år, også. Er det like tungt hele veien? Da tror jeg jeg må kutte ned arbeidsmengden ellers i livet. Bare denne terapien er like slitsomt som et krevende studie.

Skrevet

Ha det som tema hos terapeuten din neste gang du skal dit. Det skal jeg for jeg er også helt utslitt.

Det skal jeg gjøre! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...