Gå til innhold

Hva kan jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Gjest Ser syk ut
Skrevet

De siste to årene har jeg ikke hatt det så bra. Det begynte med utroskap og en veldig kjærlighetssorg, samtidig skjedde det en stor forandring i familien som var vanskelig for mange, det førte til at den som er nærmest meg i familien min som til vanlig er sterk og oppegående ble syk/sterkt deprimert og jeg trodde det skulle gå helt gale med personen, så en abort, så et legebesøk hvor jeg fikk et sjokk(men som endte bra) så en brann hvor jeg trodde jeg skulle dø, og en bilulykke som mot alle odds gikk bra. Jeg var veldig lei meg og tiltaksløs lenge, nå føler jeg at livet er ok, jeg har mange bekymringer og blir lett sliten, vil ikke si at jeg har det supert, men ok. Men venner av meg bemerker at jeg ikke ser ut som jeg gjorde, de mener jeg ser syk ut, unormalt blek og mørke ringer under øynene, livløst hår. Jeg har aldri vært sånn før mener de. Jeg har ikke snakket med lege etter brannen og bilulykken, noe de mener jeg bør gjøre, men det nærmer seg et år siden..jeg vet ikke. Kan disse hendelsene ha satt spor i meg mer enn jeg føler? jeg har blitt mer engstelig, men ikke noe angst eller noe. Blir bare bekymret når andre mener jeg ser syk ut. Hva kan det være tegn på?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...