Gå til innhold

Lamictal og hukommelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har gått på lamictal 600mg dg i flere år. Husker ikke hvor lenge, men uansett mer enn 6 år. Problemet er at hukommelsen er helt borte, føler meg helt dement til tider.

Får stadig høre "det har jeg jo sagt til deg", og "klarte du glemme det og det". Hører det oftest på hjemmebane.

Er ganske kritisk på jobb for tiden. jeg har fått en stor oppgave å ro i havn, det står mye på spill. Er livredd for at hukommelsen min skal spolere hele greia.

NHD har tidligere skrevet at lamital kan påvirke hukommelsen. Har du noen kilder? Jeg skal til legen i slutten av uka, hadde vært greit med noe håndfast å vise til.

Hva kan være alternativ til lamical? Jeg bruker ritalin og edronax i tillegg. Brukes mot depresjon. Har vært stabil (dvs uten sykemld) i snart 4 år. Er det dristig å kutte ut lamictal?

Håper på tilbakemeldinger

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...