ss11 Skrevet 27. november 2011 Skrevet 27. november 2011 Hei igjen , min datter 16 år og har sterh sosial angst. Barneverne har plasert henne senter der d er folk der med forskjellige probleme,de som jobber der har ingen utdaning, en er barnepedagog.Hun vil ha behandling hjemme men d får hun ikke, hun spis lite for klare ikke når de andre e der, bare og til toalette må hun vente mange ganger til langt ut på dagen, hun har ikke noe liv der hun har vert der 4 mnd nå, hvor er det best for henne og få behandling med psykiater psykolog , hjemme eller der? , det er 280 km hjem 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. november 2011 Skrevet 27. november 2011 Her må det være to ting som ikke nødvendigvis har en sammenheng. 1. Plasseringen på en barnevernsinstitusjon. Dette må ha helt andre årsaker enn hennes sosiale angst. 2. Sosial angst. Dette skal behandles med kognitiv psykoterapi og evt medisiner. Det kan skje uavhengig av hvor hun bor. 0 Siter
ss11 Skrevet 29. november 2011 Forfatter Skrevet 29. november 2011 Her må det være to ting som ikke nødvendigvis har en sammenheng. 1. Plasseringen på en barnevernsinstitusjon. Dette må ha helt andre årsaker enn hennes sosiale angst. 2. Sosial angst. Dette skal behandles med kognitiv psykoterapi og evt medisiner. Det kan skje uavhengig av hvor hun bor. Hei, før hu ble sendt har hun det siste året hatt miljøarbeidere som som styres av barneværnet som har prøvd og sosialisere henne blant annet bilkjøring filmseing etc uten noe fremgang. Og vi ble skilt jeg og kona den 16 juni i år samme dagen 4 timer fant barneværnet at hun må plaseres på instutisjon ble først sendt ti Tromsø der var hun i 8 dager som igjen ble sendt der hun er nå inntil vi no fått alt på stell hvorfor vet eg ikke aldt skjedde helt rolig for seg , altså 4 mnd siden hun ble hun der , hvorfor kunne hun ikke til bake, ingen svar ant at hun treng hjelp helt enig, men det har eg sakt at hun har sosial angst uten at noen trodde på meg først nå for 3 uker siden etter møte i fylkesnemda at hun treng riktig hjelp for står det, men hun sitt på romme skjer ingen ting,hun har det helt jæ.... eg veldig fortvila her eg sitt .Hilsen ss11 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.