Gå til innhold

Religion en en sinnsykdom (nå 4 uker til jul).

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er det viktigste tema som har blitt tatt opp her. Hva mener du da Louis Cyphre ? At vi skal gå inn i oss selv å grine ?

At vi ikke skal la oss lure av selverklærte eksperter som tjener store penger på å selge svada og humbug.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At vi ikke skal la oss lure av selverklærte eksperter som tjener store penger på å selge svada og humbug.

Enig meg deg - da mener du vel mennesker som profilerer Muhammed og Jesus ?

Gjest everything_is_sacred
Skrevet

Jesus hadde trolig sykdommen Manisk/deppresiv. Høyt oppe - langt nede...

Fra tilbedelse til korsfestelse til tilbedelse.... Det er vel ikke så rart kanskje...

Skrevet

Det facinerer meg at slike som ikke tror på Gud, stadig tar dette opp som tema.

Det er et veldig dårlig trekk å bruke tid på å krangle om noe som ikke eksisterer, eller hva ?

Veien til Gud går gjennom Jesus kristus. Såklart du ikke ser Gud når du ikke leter på rette plassen etter han.

Det er kun ved tro du får se. Du kan jo gjøre som bibelen sier du skal gjøre...så kanskje du finner veien til Gud.

"Jesus sier; jeg er veien, sannheten og livet, ingen kommer til faderen uten gjennom meg" Prøv det, så kanskje du også får se Gud.

- Så dere troende - dere driver vel ikke noe propaganda for deres religion ? Eller ?

Skrevet

Enig meg deg - da mener du vel mennesker som profilerer Muhammed og Jesus ?

Jeg mener alle som selger svada og humbug.

Skrevet

Jeg mener alle som selger svada og humbug.

Vet du hva ? Du har rett !

Skrevet

Du har et like sykt bilde på verden som en som har mistet grepet....

''Du har et like sykt bilde på verden som en som har mistet grepet....''

Jaha.

Skrevet

Nå var dette et innlegg om den syke religionen - ikke hvordan dere har det i barnehaven.

Barnehaven? Jeg jobber ikke i barnehage, men i grunnskolen... og jeg har også endel kontakt med unge i videregående skole...

Gjest Bipolar58
Skrevet

Nå var dette et innlegg om den syke religionen - ikke hvordan dere har det i barnehaven.

1.Fikk du ikke noe svar fra NHD?

2.Er det kanskje fordi du slenger ut av deg mer svada enn alle oss andre?

3.Hvilken religion er syk?

Ingen mennesker er feilfrie,selv ikke de religiøse.

Tror ingen guder forventer at vi skal gjøre mer en vårt aller beste.

Har man religion OG lurer folk for penger eller til helvete,får man selv straffen for å gjøre urett,og straffen blir mye verre,siden man burde vita hva man gjorde.

(Om det i det hele tatt finnes en gud eller flere må man vel ta de religiøse skrifter på alvor?)

Agnostiker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...