Gjest Mr. Remlow Skrevet 27. november 2011 Skrevet 27. november 2011 Hei. Jeg har lyst til å forsøke psykoanalyse. Noen som vet om en psykoanalytiker i Oslo? (Som KAN jobben sin, vel og merke) PS: Har forandret litt på nicket mitt, lagt til et Mr. Jeg er den samme som før 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. november 2011 Skrevet 27. november 2011 http://www.psykoanalyse.no/?k=psykoanalyse%2FGaa+i+psykoanalyse%3F&aid=7510 0 Siter
Gjest Mr. Remlow Skrevet 27. november 2011 Skrevet 27. november 2011 http://www.psykoanalyse.no/?k=psykoanalyse%2FGaa+i+psykoanalyse%3F&aid=7510 Thank you ever so much! 0 Siter
cathlin Skrevet 27. november 2011 Skrevet 27. november 2011 Thank you ever so much! Fortell hva som skjer. Kan hende jeg får lyst til å slenge meg ned på en sofa etter hvert, jeg også. 0 Siter
Gjest Mr. Remlow Skrevet 27. november 2011 Skrevet 27. november 2011 Fortell hva som skjer. Kan hende jeg får lyst til å slenge meg ned på en sofa etter hvert, jeg også. Ja, skal bli deilig å ligge på en sofa og slappe av Leser at man må gå 4 ganger i uka i flere år...Lurer på hvor mye det kommer til å koste... Men jeg har all tid i verden, så kan bli interessant dette her. 0 Siter
cathlin Skrevet 27. november 2011 Skrevet 27. november 2011 Ja, skal bli deilig å ligge på en sofa og slappe av Leser at man må gå 4 ganger i uka i flere år...Lurer på hvor mye det kommer til å koste... Men jeg har all tid i verden, så kan bli interessant dette her. Pass på at du har noe mer å gjøre i tillegg til å gå i behandling, og du må ha noen mål med hva du ønsker å oppnå. 0 Siter
Gjest Mr. Remlow Skrevet 27. november 2011 Skrevet 27. november 2011 Pass på at du har noe mer å gjøre i tillegg til å gå i behandling, og du må ha noen mål med hva du ønsker å oppnå. Virker som om man skal kun skal konsentrere seg om terapien. Men det var vel det med "all tid i verden" du siktet til? Joda, jeg har mål i livet jeg skal nå 0 Siter
cathlin Skrevet 27. november 2011 Skrevet 27. november 2011 Virker som om man skal kun skal konsentrere seg om terapien. Men det var vel det med "all tid i verden" du siktet til? Joda, jeg har mål i livet jeg skal nå Du kan ikke kun konsentrere deg om terapien i år etter år:-) Det tror jeg ingen har godt av. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.