Gå til innhold

Likegyldig av medisiner?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke helt med
Skrevet

Jeg har det ganske bra nå. Lite angst og selv om det skjer urovekkende ting i familien fortsatt så går det ikke så inn på meg. Jeg greier å distansere meg.

Lurer egentlig på om jeg har blitt for likegyldig? Jeg skulle også ha hengt opp julegardiner, tatt fram lysestaker og diverse, men det er som om jeg ikke bryr meg. Tenker at julen sikkert kommer og går uten at jeg trenger å innvolvere meg så mye i dette.

Er dette pga medisinene, eller har jeg blitt en kaldt person som ikke lenger bryr meg. Det gjorde jeg jo alltid før, kanskje litt for mye, men nå er jeg blitt helt motsatt. Virker som om livet går og jeg ikke deltar. Litt uvirkelig også.

Gjest Zyprexus
Skrevet

Dette er desverre helt klart grunnet medisinene. Nå vet jeg ikke hva du går på, men det du beskriver opplever andre som bruker medisiner mot psykiske sykdommer. Det er sterke saker som kan forandre en person mye.

Skrevet

Det kan meget sannsynlig skyldes medisinene. Noen ganger er en slik virkning ønsket, men det kan jo også bli for mye av det gode.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...