Gjest Nevrotika Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 Har begynt å få tilbake en del av angsten jeg har hatt tidligere. Nå er det nesten så jeg ikke greier å gå ut å spise med familien eller dra på familieselskaper. Gruer meg veldig til slike ting. Jeg unngår møter gjennom jobben, (blir "syk") og klarer ikke kjøpesentre og køer i butikker. Har 2 ganger på rad holdt på å besvime hos psykologen. Vil du anbefale meg medisiner for dette? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 Ved angst er psykoterapi hovedbehandlingen. Om du ikke har prøvd et SSRI, kan det være et forsøk verdt. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 Jeg forstår deg godt. Angst generelt - må vel være noe av det værste kroppen kan gjennomgå. Når det blir kronisk, rakner livet. Jeg vet det - og skjønner ditt problem. Alle psykriatere anbefaler SSRI (lykkepiller). Det er ingen lykke med SSRI. På meg virket alle SSRI jeg prøvde ikke - kun bivirkningene... Men det finnes andre midler.... Jeg håper du blir bedere, får jeg skjønner deg så godt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.