Gjest bølger Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 I et tidligere innlegg om selvskading og konsekvenser skrev jeg at jeg hadde meg selv å takke for at jeg må gå med langermet genser. Du sammenlignet det med at jeg fortjener det. Det føltes så brutalt å si det slik. Har grublet mye på det etterpå. En røyker som får lungekreft. Fortjener han det når det blir en konsekvens av egen dumme handling? Jeg kan aldri si at noen fortjener å bli syk, selv om de selv har forårsaket det. Jeg vet at vi må ta konsekvensene av egne handlinger, men vil det si at vi fortjener det? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 En skal være forsiktig med spøk på nett. Jeg prøvde meg med L'oreals slagord "Fordi du fortjener det". Jeg forstår at det falt på stengrunn. Jeg beklager. 0 Siter
Gjest bedrag Skrevet 28. november 2011 Skrevet 28. november 2011 En skal være forsiktig med spøk på nett. Jeg prøvde meg med L'oreals slagord "Fordi du fortjener det". Jeg forstår at det falt på stengrunn. Jeg beklager. Fint av deg å si det NHD! 0 Siter
Gjest Matariki Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Fint av deg å si det NHD! -liker- 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 En skal være forsiktig med spøk på nett. Jeg prøvde meg med L'oreals slagord "Fordi du fortjener det". Jeg forstår at det falt på stengrunn. Jeg beklager. Du fortjener respekt for det svaret! :-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 En skal være forsiktig med spøk på nett. Jeg prøvde meg med L'oreals slagord "Fordi du fortjener det". Jeg forstår at det falt på stengrunn. Jeg beklager. Da jeg leste "fordi du fortjener det"-svaret ditt, var jeg rimelig sikker på at det var humor og etterligning av reklamen. Jeg var derimot _enda_ mer sikker på at trådstarter ikke ville oppfatte det slik... Kanskje jeg skulle vært psykolog ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.