Sool1365380740 Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Lurer på hva det menes med at man kan bli verre før bedring av AD? Gjør medisinen i seg selv at man kan få en nedtur før den begynner å virke? Undres spesiellt nå siden jeg har gått på wellbutrin en uke nå,og føler meg mer nedfor nå enn før jeg begynte. Tar 150 mg,skal gå på det til midten av januar for så å se om dosen skal økes. Er det vanlig å bruke så lang tid på å øke dosen? Er det så at en så lav dose som 150 mg har lite effekt hos de fleste? Psykriateren min måtte overtales til at jeg skulle få prøve wellbutrin,da han mente den hadde liten effekt. Han er dansk og mener denne medisinen er lite brukt i danmark. Jeg vil iallefall forsøke,siden denne medisinen ikke skal ha uakseptable bivirkninger. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Ofte kan en få økt angst de første 2 uker. Wellbutrin i monoterapi: Om ikke klar bedring etter 4 uker, øk til 300 mg. 0 Siter
Sool1365380740 Skrevet 29. november 2011 Forfatter Skrevet 29. november 2011 Ofte kan en få økt angst de første 2 uker. Wellbutrin i monoterapi: Om ikke klar bedring etter 4 uker, øk til 300 mg. klumpfølelse i halsen og vondt i brystet. Trang til å gråte. Er det en form for angst? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 klumpfølelse i halsen og vondt i brystet. Trang til å gråte. Er det en form for angst? Det kan det godt være. 0 Siter
Sool1365380740 Skrevet 29. november 2011 Forfatter Skrevet 29. november 2011 Det kan det godt være. tusentakk for svar. Skal prøve sette på litt musikk,og tenke over hvor mye jeg har å være glad for. Vil være glad og fornøyd,og ikke fullstendig nedimellom som nå. Det blir vel neppe verre av å prøve å ta seg sammen. Igjenn..tusentakk for svar. Det hjelper virkelig på å kunne spørre noen. Ha en fin dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.