Gjest SMIRnøff Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Jeg vil ikke bruke medisinene mine lenger... syns ikke jeg fortjener å måtte bruke dem, og ha disse plagene... har ikke gjort stort galt opp gjennom i livet mitt... ikke at det har noe som helst å si i en meningsløs verden, men det er likevel sånn jeg føler det. Hvorfor er det ingen som kan elske meg? Jeg kan elske andre... 0 Siter
Maysha Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Kjenner til den. Her går jeg på en hel haug med medisiner selv, og er rett å slett forbanna.. Hvorfor i helvette måtte det ramme meg ? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Kjenner til den. Her går jeg på en hel haug med medisiner selv, og er rett å slett forbanna.. Hvorfor i helvette måtte det ramme meg ? Lurer jo på hva som skjer når man dør da, om man kanskje får det bra da... 0 Siter
Maysha Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Lurer jo på hva som skjer når man dør da, om man kanskje får det bra da... Ja, det er ikke lett å si.. Hadde selv ett selvmordsforsøk i februar tidligere i år, men det gikk bra..Eller skal jeg si at det gikk ikke bra ? Kom meg på beina igjen, men nå er det tilbake til det samme gamle... 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Ja, det er ikke lett å si.. Hadde selv ett selvmordsforsøk i februar tidligere i år, men det gikk bra..Eller skal jeg si at det gikk ikke bra ? Kom meg på beina igjen, men nå er det tilbake til det samme gamle... Jeg kan ikke si annet enn at det er bra du overlevde... Men ikke vet jeg. Jeg er faktisk redd for om dette livet er alt jeg får... 0 Siter
Gondor Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Så fint at du kan elske andre! Det er ikke alle som har kjærlighetsevne. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Så fint at du kan elske andre! Det er ikke alle som har kjærlighetsevne. Åh jeg vet ikke jeg. Det er kanskje bare slik psykopater "liker" og "elsker" andre... altså ikke "ekte". Hva nå det vil si. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Så fint at du kan elske andre! Det er ikke alle som har kjærlighetsevne. Du fikk meg til å tenke der, ja... kan jeg virkelig like/elske andre? 0 Siter
vanilje Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 Hva ville du ha svart om en diabetiker hadde sagt det samme som deg? Jeg er ganske sikker på at de fleste med diabetes synes det er ufortjent og er drittlei av at de må ta medisiner. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 Hva ville du ha svart om en diabetiker hadde sagt det samme som deg? Jeg er ganske sikker på at de fleste med diabetes synes det er ufortjent og er drittlei av at de må ta medisiner. Jeg ville svart at jeg forstod det... 0 Siter
Helmi Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 Jeg ville svart at jeg forstod det... Hva er der å 'forstå'? Hvorfor skulle man ikke ønske å ha det best mulig, til tross for sykdom? Jeg har diabetes og må ta mine daglige tabletter. Ikke noe problem. Medisinene holder sykdommen under kontroll. Jeg har mine pyskiske ting å slite med. Tar mine tabletter daglig. Ikke noe problem. Medisinene holder sykdommen under kontroll. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 Hva er der å 'forstå'? Hvorfor skulle man ikke ønske å ha det best mulig, til tross for sykdom? Jeg har diabetes og må ta mine daglige tabletter. Ikke noe problem. Medisinene holder sykdommen under kontroll. Jeg har mine pyskiske ting å slite med. Tar mine tabletter daglig. Ikke noe problem. Medisinene holder sykdommen under kontroll. Når ble det forbudt å snakke om følelser? 0 Siter
Helmi Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 Når ble det forbudt å snakke om følelser? Følelser skal man snakke om Men jeg fatter ikke hvorfor det å ta medisiner som er til hjelp, er så følelsesladet. Det er jo tross alt bare... å ta dem? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 Følelser skal man snakke om Men jeg fatter ikke hvorfor det å ta medisiner som er til hjelp, er så følelsesladet. Det er jo tross alt bare... å ta dem? Det er vel ikke det å teknisk sett ta 7 typer piller hver dag, det går bra. Det er hele greia, med sykdom og et skakk-kjørt liv, kan du si... 0 Siter
Helmi Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 Det er vel ikke det å teknisk sett ta 7 typer piller hver dag, det går bra. Det er hele greia, med sykdom og et skakk-kjørt liv, kan du si... Ja, det er jeg enig i...sykdom er ikke ok. Jeg også må ta mine 5 piller daglig pga. diverse. Men, tross alt, akkurat dét er jo bare noe jeg må. Sånn er det bare. Ikke la slike ting bli til store problemer Som du sier, akkurat dette med medisininntak, er jo en teknisk sak! Ønsker deg en best mulig dag ) 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 Ja, det er jeg enig i...sykdom er ikke ok. Jeg også må ta mine 5 piller daglig pga. diverse. Men, tross alt, akkurat dét er jo bare noe jeg må. Sånn er det bare. Ikke la slike ting bli til store problemer Som du sier, akkurat dette med medisininntak, er jo en teknisk sak! Ønsker deg en best mulig dag ) Ha en god dag du og =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.