swingstang Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Hei Jeg er bipolar II og bruker lamictal 400mg effexor 150mg og en liten dæsj zyprexa 2,5mg Er dette en vanlig coctail for bipolarII? Jeg sover ganske ofte dårlig og er mye trøtt på dagen. Så trøtt at øyeeplene står og dirrer så jeg ser dobbelt og "verden skjelver" Kan noen av medisinene gjøre at øynene vibbrerer når jeg er trøtt? Jeg kan sove 6 timer og er i fin form noen dager og 9-10 timer andre ganger og er kjempetrøtt. Får det ikke helt til å stemme med bipolare svinginger men jeg har brukt medisiner i snart 10 år så jeg vet ikke helt hva som er hva lengere. 0 Siter
Psykojenta Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 Hvis det er noe trøst, høres det nesten ut som søvnmønsteret mitt..(bortsett fra antall timer - 2 til 4 timer en periode og 8 til 12 timer andre perioder.) Hva det skyldes vet jeg ikke, men jeg vet at hvis jeg sover lite, får jeg et høyere stemningsleie enn ellers.. Coctailen din høres ganske normal ut.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.