Gjest rogalending-mann30år Skrevet 29. november 2011 Skrevet 29. november 2011 hei. Jeg lurer på 3 ting, setter stor pris på svar å at du tar deg tid til meg. da jeg som sikkert andre menn har problemer med å oppsøke lege, tenker si jeg er frisk å rask så er vel alt bra å d går nok over, men uvisheten å at d har gått så lang tid nå gjør meg urolig. 1. jeg har i ca 1 år hatt problemer med å ligge på den ene siden. førles som krampe\ubehag nder bryst kassen på samme side som hjertet er. var hos legen til dama, der fikk jeg beskjed om å ta noen reseptfrie tabeletter for tarmene. kan d vere andre ting, si det ikke går bort? kan d ver kreft som presser organslik at noe stivner`? 2. fra kjønsorganet og opp mot magen kan en danne en 3 kant. under magen er en kant, en ned mot høyre å venstre lår 2 kanter. langs de to kantene fra magen å ned har jeg i over 1 år hatt ca 3 kjertler på hver side. de er på amme plassene på hver side, 1 stor på hver å 2 små ( utenom venstre har en ekstra liten æverst. Er dette normalt, det bekymrer meg ganske ofte 3. Når er det vanlig å sjekke seg for kreft og hvordan sjekkes det. kan en kreve rønken eler er det vanlig prosedyre`? å hvilken alder kan en kreve de sjekker grundig`? Setter stor pris på svar, du kan tenke deg selv hvordan uvitenhet gnager. med vennlig hilsen mann 30 år 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.