Gå til innhold

kjertler?

Gjest rogalending-mann30år

Anbefalte innlegg

Gjest rogalending-mann30år
Skrevet

hei. Jeg lurer på 3 ting, setter stor pris på svar å at du tar deg tid til meg. da jeg som sikkert andre menn har problemer med å oppsøke lege, tenker si jeg er frisk å rask så er vel alt bra å d går nok over, men uvisheten å at d har gått så lang tid nå gjør meg urolig. 1. jeg har i ca 1 år hatt problemer med å ligge på den ene siden. førles som krampe\ubehag nder bryst kassen på samme side som hjertet er. var hos legen til dama, der fikk jeg beskjed om å ta noen reseptfrie tabeletter for tarmene. kan d vere andre ting, si det ikke går bort? kan d ver kreft som presser organslik at noe stivner`? 2. fra kjønsorganet og opp mot magen kan en danne en 3 kant. under magen er en kant, en ned mot høyre å venstre lår 2 kanter. langs de to kantene fra magen å ned har jeg i over 1 år hatt ca 3 kjertler på hver side. de er på amme plassene på hver side, 1 stor på hver å 2 små ( utenom venstre har en ekstra liten æverst. Er dette normalt, det bekymrer meg ganske ofte :( 3. Når er det vanlig å sjekke seg for kreft og hvordan sjekkes det. kan en kreve rønken eler er det vanlig prosedyre`? å hvilken alder kan en kreve de sjekker grundig`? Setter stor pris på svar, du kan tenke deg selv hvordan uvitenhet gnager. med vennlig hilsen mann 30 år

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...