ink1365380698 Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 Viser til innlegg om hodeplager 29.11. er like svimmel/hodespenn/øynespenn, og dag da jeg satt i stolen komm det et akutt svimmelhetsanfall gjennom hodet, begge øynene flimret bak lukkede øyelokk. Så gikk det over. En del sekunder varte det --vet ikke hvor lenge. Jeg testet alle nevrologiske tester jeg kan, sidesyn, gå på en strek, treffe nesen med fingrene, stå på ett bein i blinde, fokusere på en ting og alt det funket. er så redd svulst. Men hadde jo som sagt nesten likt for 3 og 2 år siden og det gikk om sen over begge gangene. Tror du dette er en spenningsutladning, angstanfall eller har jeg grunn til å være engstenlig for noe fysisk falt. De periodene for 2 og tre år siden fikk jeg også noen rara hode anfall, men de var veldig raske og jeg flimret ikke i øynene. Håper på svar. 0 Siter
ink1365380698 Skrevet 30. november 2011 Forfatter Skrevet 30. november 2011 Har akkurat vært hos legen og tatt et ark med blodprøver. Alle var normale inkl. blodtrykk. eneste d vitamin mangel... tar tilskudd nå.. men det har vel ikke noe å si. 0 Siter
swingstang Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 Slik flimmring kan komme i starten av et migreneanfall. Du trenger ikke få spes vont i hodet hvis det går fort over. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 Det er bra du har tiltro til meg, men jeg har ingen mulighet for å si noe fornuftigere om dine somatiske plager via nett, enn det dine leger som har undersøkt deg i RL har mulighet for. Ja, det er mest sannsynlig følger av dine psykiske plager, men helt sikker kan jeg selvsagt ikke være. Følg Kongens råd: Jeg går ut fra at jeg er frisk inntil det er overveiende sannsynlig at jeg er syk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.