Gå til innhold

svimmelhet NHD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viser til innlegg om hodeplager 29.11. er like svimmel/hodespenn/øynespenn, og dag da jeg satt i stolen komm det et akutt svimmelhetsanfall gjennom hodet, begge øynene flimret bak lukkede øyelokk. Så gikk det over. En del sekunder varte det --vet ikke hvor lenge. Jeg testet alle nevrologiske tester jeg kan, sidesyn, gå på en strek, treffe nesen med fingrene, stå på ett bein i blinde, fokusere på en ting og alt det funket. er så redd svulst. Men hadde jo som sagt nesten likt for 3 og 2 år siden og det gikk om sen over begge gangene. Tror du dette er en spenningsutladning, angstanfall eller har jeg grunn til å være engstenlig for noe fysisk falt. De periodene for 2 og tre år siden fikk jeg også noen rara hode anfall, men de var veldig raske og jeg flimret ikke i øynene. Håper på svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat vært hos legen og tatt et ark med blodprøver. Alle var normale inkl. blodtrykk. eneste d vitamin mangel... tar tilskudd nå.. men det har vel ikke noe å si.

Skrevet

Slik flimmring kan komme i starten av et migreneanfall. Du trenger ikke få spes vont i hodet hvis det går fort over.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er bra du har tiltro til meg, men jeg har ingen mulighet for å si noe fornuftigere om dine somatiske plager via nett, enn det dine leger som har undersøkt deg i RL har mulighet for.

Ja, det er mest sannsynlig følger av dine psykiske plager, men helt sikker kan jeg selvsagt ikke være.

Følg Kongens råd: Jeg går ut fra at jeg er frisk inntil det er overveiende sannsynlig at jeg er syk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...