swingstang Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 Her finner jeg de mest fornuftige og reflekterte. 0 Siter
Nøtteskall Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 Man kan faktisk bli helt frisk av psykisk sykdom. Og som oftest kommer man ut av sykdommen både mer reflektert og klokere enn hva man var før. Jeg har ihvertfall lært mye om meg selv og andre. Blitt kjent med mange hyggelige og spennende mennesker i psykiatrien. Noen ganger tenker jeg faktisk sånn at jeg er glad for å ha de erfaringene jeg har, fordi det har vært så lærerikt. Men jeg har heldigvis ikke gjort noe veldig galt. Jeg har også blitt mindre ensom etter jeg ble syk, for da ble jeg sett og hørt, før isolerte jeg meg veldig, har nå fått et tryggere sosialt nettverk, som er kjempeviktig for oss "gale". Tror det med å ha et sosialt nettverk med andre friske personer er likså viktig som medisiner. Jeg like dette forumet, her er en plass man kan bli hørt 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 Vel det er sikkert mange som er uenige i det, det finnes mange syn på hva som er fornuft og refleksjon... 0 Siter
Gjest jeppsann Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 Man kan faktisk bli helt frisk av psykisk sykdom. Og som oftest kommer man ut av sykdommen både mer reflektert og klokere enn hva man var før. Jeg har ihvertfall lært mye om meg selv og andre. Blitt kjent med mange hyggelige og spennende mennesker i psykiatrien. Noen ganger tenker jeg faktisk sånn at jeg er glad for å ha de erfaringene jeg har, fordi det har vært så lærerikt. Men jeg har heldigvis ikke gjort noe veldig galt. Jeg har også blitt mindre ensom etter jeg ble syk, for da ble jeg sett og hørt, før isolerte jeg meg veldig, har nå fått et tryggere sosialt nettverk, som er kjempeviktig for oss "gale". Tror det med å ha et sosialt nettverk med andre friske personer er likså viktig som medisiner. Jeg like dette forumet, her er en plass man kan bli hørt Morsomt nick du har, Nøtteskall Du er nøtten som ble knekt? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 Man kan faktisk bli helt frisk av psykisk sykdom. Og som oftest kommer man ut av sykdommen både mer reflektert og klokere enn hva man var før. Jeg har ihvertfall lært mye om meg selv og andre. Blitt kjent med mange hyggelige og spennende mennesker i psykiatrien. Noen ganger tenker jeg faktisk sånn at jeg er glad for å ha de erfaringene jeg har, fordi det har vært så lærerikt. Men jeg har heldigvis ikke gjort noe veldig galt. Jeg har også blitt mindre ensom etter jeg ble syk, for da ble jeg sett og hørt, før isolerte jeg meg veldig, har nå fått et tryggere sosialt nettverk, som er kjempeviktig for oss "gale". Tror det med å ha et sosialt nettverk med andre friske personer er likså viktig som medisiner. Jeg like dette forumet, her er en plass man kan bli hørt ''Noen ganger tenker jeg faktisk sånn at jeg er glad for å ha de erfaringene jeg har, fordi det har vært så lærerikt. ''' Det skjønner jeg godt. Et par av mine gode venner har tidligere hatt alvorlige psykiske problemer, og de er blant de mest innsiktsfulle menneskene jeg kjenner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.