Gå til innhold

Her på forumet for de "gale"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan faktisk bli helt frisk av psykisk sykdom. Og som oftest kommer man ut av sykdommen både mer reflektert og klokere enn hva man var før. Jeg har ihvertfall lært mye om meg selv og andre. Blitt kjent med mange hyggelige og spennende mennesker i psykiatrien.

Noen ganger tenker jeg faktisk sånn at jeg er glad for å ha de erfaringene jeg har, fordi det har vært så lærerikt. Men jeg har heldigvis ikke gjort noe veldig galt.

Jeg har også blitt mindre ensom etter jeg ble syk, for da ble jeg sett og hørt, før isolerte jeg meg veldig, har nå fått et tryggere sosialt nettverk, som er kjempeviktig for oss "gale". Tror det med å ha et sosialt nettverk med andre friske personer er likså viktig som medisiner.

Jeg like dette forumet, her er en plass man kan bli hørt :)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Vel det er sikkert mange som er uenige i det, det finnes mange syn på hva som er fornuft og refleksjon...

Gjest jeppsann
Skrevet

Man kan faktisk bli helt frisk av psykisk sykdom. Og som oftest kommer man ut av sykdommen både mer reflektert og klokere enn hva man var før. Jeg har ihvertfall lært mye om meg selv og andre. Blitt kjent med mange hyggelige og spennende mennesker i psykiatrien.

Noen ganger tenker jeg faktisk sånn at jeg er glad for å ha de erfaringene jeg har, fordi det har vært så lærerikt. Men jeg har heldigvis ikke gjort noe veldig galt.

Jeg har også blitt mindre ensom etter jeg ble syk, for da ble jeg sett og hørt, før isolerte jeg meg veldig, har nå fått et tryggere sosialt nettverk, som er kjempeviktig for oss "gale". Tror det med å ha et sosialt nettverk med andre friske personer er likså viktig som medisiner.

Morsomt nick du har, Nøtteskall :) Du er nøtten som ble knekt?

Skrevet

''Noen ganger tenker jeg faktisk sånn at jeg er glad for å ha de erfaringene jeg har, fordi det har vært så lærerikt. '''

Det skjønner jeg godt. Et par av mine gode venner har tidligere hatt alvorlige psykiske problemer, og de er blant de mest innsiktsfulle menneskene jeg kjenner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...