Gjest Anonym-gutt28 Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 Hei! Jeg og støttekontakten min har funnet på mye gøy siste årene. Vi er blitt noe mer enn bare bruker og støttekontakt. Nå kom hun med forslaget om at hun ville si opp som støttekontakt og bare være en venn. Hun forteller at hun vil gjerne slippe å telle timer og slippe alle begrensninger hun har som støttekontakt. Vi har begge kjærester, så er ikke snakk om noe mer enn et vennskap. Hva tror dere om dette? Vi har det fint sammen på alle måter, og jeg har lyst til å si ja til det. 0 Siter
Gjest faris Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 Det ser jeg ingenting i veien for at du ikke skulle si ja til! 0 Siter
XbellaX Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 Gledelig å høre. Når vedkommende er så tydelig på å gå ut av rollen som kontakt for å bli venn så er dette helt ok, problemet ville oppstått dersom han/hun var begge deler. 0 Siter
Gjest Anonym-gutt28 Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 Gledelig å høre. Når vedkommende er så tydelig på å gå ut av rollen som kontakt for å bli venn så er dette helt ok, problemet ville oppstått dersom han/hun var begge deler. På hvilken måte kunne det bli et problem? 0 Siter
XbellaX Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 På hvilken måte kunne det bli et problem? Ved at han/hun var begge deler. Både mottok lønn for å tilbringe tid med deg på samme tid som dere var "venner". 0 Siter
Gjest Bipolar58 Skrevet 2. desember 2011 Skrevet 2. desember 2011 På hvilken måte kunne det bli et problem? Man skal vel ikke tjene penger på sine venner? Hun føler vel at dere står på samme nivå,og at hun ikke vil føle seg bedre enn deg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.