Gå til innhold

Når støttekontakt vil bli venn

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym-gutt28
Skrevet

Hei!

Jeg og støttekontakten min har funnet på mye gøy siste årene. Vi er blitt noe mer enn bare bruker og støttekontakt. Nå kom hun med forslaget om at hun ville si opp som støttekontakt og bare være en venn. Hun forteller at hun vil gjerne slippe å telle timer og slippe alle begrensninger hun har som støttekontakt. Vi har begge kjærester, så er ikke snakk om noe mer enn et vennskap. Hva tror dere om dette? Vi har det fint sammen på alle måter, og jeg har lyst til å si ja til det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser jeg ingenting i veien for at du ikke skulle si ja til!

Skrevet

Gledelig å høre. Når vedkommende er så tydelig på å gå ut av rollen som kontakt for å bli venn så er dette helt ok, problemet ville oppstått dersom han/hun var begge deler.

Gjest Anonym-gutt28
Skrevet

Gledelig å høre. Når vedkommende er så tydelig på å gå ut av rollen som kontakt for å bli venn så er dette helt ok, problemet ville oppstått dersom han/hun var begge deler.

På hvilken måte kunne det bli et problem?

Skrevet

Ved at han/hun var begge deler. Både mottok lønn for å tilbringe tid med deg på samme tid som dere var "venner".

Gjest Bipolar58
Skrevet

Man skal vel ikke tjene penger på sine venner? Hun føler vel at dere står på samme nivå,og at hun ikke vil føle seg bedre enn deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...