swingstang Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 Jeg har samboer og barn. Men når jeg en sjelden gang er hjemme alene over litt tid som 1 dag eller litt til. Så synker jeg inn i min egen tankeverden og flyter rundt på en slags dagdrøm hvor jeg ikke husker helt hva jeg har gjort den dagen. Bare at jeg har vært borte inn i meg selv. Husker ikke at jeg har lovet å gjøre litt husarbeid til stor irritasjon for "sjefen". Det virker som om når jeg ikke får sosialt stimuli fra andre så hender dette. Kan det være skummelt? 0 Siter
Gjest faris Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 Du kaller deg jo selv for Swingstang, så det ligger kanskje noe i det 0 Siter
swingstang Skrevet 30. november 2011 Forfatter Skrevet 30. november 2011 Du kaller deg jo selv for Swingstang, så det ligger kanskje noe i det Kommer av bipolaritet. :-) 0 Siter
Gondor Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 Kommer av bipolaritet. :-) Ikke veldig skummelt. Helt normalt i min snevre verden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.