Gjest faris Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 Kjæresten er kronisk lett deprimert (dystymi?) med endel humørsvingninger innimellom. Dvs, hun har stort sett alltid en nokså negativ holdning og et pessimistisk syn på tilværelsen. Men i små perioder, gjerne over noen dager, er hun ganske kraftig nedstemt. Etter disse dagene har gått, kan hun til gjengjeld være glad og oppstemt. Ikke manisk på noen måte, men smiler og ler masse og er generelt veldig positiv. Disse svingningene kan også pågå en og samme dag. Jeg har tenkt tanken bipolar, men siden hun vanligvis er jevnt stabil lett nedstemt gjennom året og humørsvingningene så korte, så tenker jeg det kanskje må være noe annet? Noen forslag? 0 Siter
Gjest atsjei Skrevet 30. november 2011 Skrevet 30. november 2011 Kan du se noen samvariasjoner med måten du er mot henne på? 0 Siter
Gjest faris Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 Kan du se noen samvariasjoner med måten du er mot henne på? Jeg pleier å trekke meg tilbake når hun er veldig nedstemt eller full av humørsvingninger. Det utløses ofte uten at jeg sagt/gjort noe. Vi bor ikke sammen og ofte er hun allerede nedstemt når jeg kommer for å besøke henne etter å ha vært ifra hverandre i flere dager. Hun sier selv det ikke har noe med meg å gjøre og at jeg ikke må ta det personlig. 0 Siter
Gjest atsjei Skrevet 2. desember 2011 Skrevet 2. desember 2011 Jeg pleier å trekke meg tilbake når hun er veldig nedstemt eller full av humørsvingninger. Det utløses ofte uten at jeg sagt/gjort noe. Vi bor ikke sammen og ofte er hun allerede nedstemt når jeg kommer for å besøke henne etter å ha vært ifra hverandre i flere dager. Hun sier selv det ikke har noe med meg å gjøre og at jeg ikke må ta det personlig. Viktiger enn hva det er: Hva gjør hun med det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.