Gjest SMIRnøff Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 Har Daniel Radcliffe asperger? 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 ''Har Daniel Radcliffe asperger?'' Hvorfor tror du det? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 ''Har Daniel Radcliffe asperger?'' Hvorfor tror du det? Fordi han er så merkelig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 Fordi han er så merkelig. ''Fordi han er så merkelig. :P'' Jaha. Kjenner du ham personlig siden du synes han er merkelig? Han har vel ikke akkurat gjort seg voldsomt bemerket i sladrepressen her i landet i alle fall. Og når ble merkelig synonymt med at man har asperger? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 ''Fordi han er så merkelig. :P'' Jaha. Kjenner du ham personlig siden du synes han er merkelig? Han har vel ikke akkurat gjort seg voldsomt bemerket i sladrepressen her i landet i alle fall. Og når ble merkelig synonymt med at man har asperger? Jeg sa vel ikke at han hadde det, men syns det er noe rart med måten han snakker på, han er liksom så ekstremt avmålt... skal visst være ganske klønete og, har jeg hørt... 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 Jeg sa vel ikke at han hadde det, men syns det er noe rart med måten han snakker på, han er liksom så ekstremt avmålt... skal visst være ganske klønete og, har jeg hørt... Klønete er han. Daniel har stått fram med at han har dyspraxics, men jeg har ikke sett noe om at han skal ha Asperger. 0 Siter
laban Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 Hvis vi holder HP utenfor et øyeblikk: Jeg tror ikke man får en ti år gammel guttunge til å prestere det Daniel R. gjorde i TV-serien om David Copperfield, hvis han ikke har gode sosiale evner. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 Hvis vi holder HP utenfor et øyeblikk: Jeg tror ikke man får en ti år gammel guttunge til å prestere det Daniel R. gjorde i TV-serien om David Copperfield, hvis han ikke har gode sosiale evner. Har egentlig ikke sett så mye av D.R. jeg, bare fikk en fiks idé. 0 Siter
Gjest Mr. Remlow Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 Fælt som man vil diagnosere kjente eller oppdiktede mennesker da! Hvilken diagnose tror du Cathrine Hove i Hotell Cæsar har? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 Fælt som man vil diagnosere kjente eller oppdiktede mennesker da! Hvilken diagnose tror du Cathrine Hove i Hotell Cæsar har? Jeg aner ikke hvem det er engang, har dog fått med meg at det er noe som heter Hotell Cæsar da... 0 Siter
Louis Cyphre Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 ''Har Daniel Radcliffe asperger?'' Neppe. 0 Siter
Gjest Mr. Remlow Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 Jeg aner ikke hvem det er engang, har dog fått med meg at det er noe som heter Hotell Cæsar da... Hehe, og jeg aner ikke hvem Harry Potter er heller, har bare hørt om ham. Det er barnebøker/filmer er det ikke? 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 Hehe, og jeg aner ikke hvem Harry Potter er heller, har bare hørt om ham. Det er barnebøker/filmer er det ikke? ''Hehe, og jeg aner ikke hvem Harry Potter er heller, har bare hørt om ham. Det er barnebøker/filmer er det ikke?'' Tidenes største fantsy-suksess ved siden av Ringenes Herre! ) 0 Siter
Gjest Mr. Remlow Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 ''Hehe, og jeg aner ikke hvem Harry Potter er heller, har bare hørt om ham. Det er barnebøker/filmer er det ikke?'' Tidenes største fantsy-suksess ved siden av Ringenes Herre! ) Åja.. Er nok jeg som er for gammel, hehe. Men "Ringenes herre" er jo helt fantastike da! 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 Åja.. Er nok jeg som er for gammel, hehe. Men "Ringenes herre" er jo helt fantastike da! ''Åja.. Er nok jeg som er for gammel, hehe.'' Neida - jeg er 43 og er Harry Potter-fan på min hals! ) 0 Siter
Gjest HHP58 Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 ''Åja.. Er nok jeg som er for gammel, hehe.'' Neida - jeg er 43 og er Harry Potter-fan på min hals! ) Og jeg er 53,og også HP fan! Spørsmålet var ikke om HP hadde Asberger men som skuespilleren hadsde det! Han heter Daniel Radcliff. og jegtviler på at han har asberger. 0 Siter
Gjest HHP58 Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 ''Åja.. Er nok jeg som er for gammel, hehe.'' Neida - jeg er 43 og er Harry Potter-fan på min hals! ) Og jeg er 53,og også HP fan! Spørsmålet var ikke om HP hadde Asberger men om skuespilleren hadde det! Han heter Daniel Radcliff. og jeg tviler på at han har asberger. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 Og jeg er 53,og også HP fan! Spørsmålet var ikke om HP hadde Asberger men om skuespilleren hadde det! Han heter Daniel Radcliff. og jeg tviler på at han har asberger. Jeg svarte ikke på om Harry Potter hadde asperger, men om Daniel Radcliff har det. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.