Gå til innhold

Angst, Svette og Hetetokter

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym101
Skrevet

Hei! I januar fikk jeg et stort panikkanfall. Dette førte til at jeg utviklet angst som jeg har slitt med siden. Jeg gikk til psykolog fra til september, men siden da har symptomene på angsten min blitt mindre og mindre. Siste tiden har jeg egentlig ikke kjent på angsten på samme måte lenger (tror jeg). MEN, det vil si, de siste månedene har jeg opplevd at jeg tåler varme dårlig, jeg blir fort varm i kropp og annsikt, får hetetokter og begynner raskt å svette (da spesielt på rompen). Har også begynt å oppleve nattesvette og hetetokter om natten. Kan dette være noe som henger igjen ift angsten min? Disse hetetokt/varme plagene og svette har kommet spesielt de siste par månedene samtidig da altså som de andre angst symptomene mine er blitt mindre. Jeg har vært hos lege og de har tatt blodprøver av meg for å utelukke stoffskifte sykdomer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overgangsalder? Dette høres ikke ut som angst for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...