Gå til innhold

Hvordan har friske mennesker det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å gå rundt å føle seg litt glad av og til? Er det normalt å synes det er okey å leve?

Jeg har ikke kjent på disse følelsene på flere år. Gått veldig opp og ned, men nå kjenner jeg noe som ligner på glede. Jeg har brukt 300 mg wellbutrin i ca 5 uker. Blir nesten skremt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

''Er det vanlig å gå rundt å føle seg litt glad av og til? Er det normalt å synes det er okey å leve?''

Ja. :o) Jeg føler meg stort sett glad og synes storparten av tiden at livet er helt topp! Og jeg tror ikke jeg er så veldig unormal akkurat. :o)

Skrevet

''Er det vanlig å gå rundt å føle seg litt glad av og til? Er det normalt å synes det er okey å leve?''

Ja. :o) Jeg føler meg stort sett glad og synes storparten av tiden at livet er helt topp! Og jeg tror ikke jeg er så veldig unormal akkurat. :o)

''Ja. :o) Jeg føler meg stort sett glad og synes storparten av tiden at livet er helt topp! Og jeg tror ikke jeg er så veldig unormal akkurat. :o)''

Høres skikkelig deilig ut å ha det sånn. Jeg har det sånn glimtvis nå. Det er så lenge siden jeg har følt meg skikkelig glad at jeg får lyst til å grine :). Hvis det normale er å ha det sånn så skjønner jeg jo hvorfor folk orker å leve. Hadde helt glemt hvordan det var. Tror jeg har vært deprimert i veldig mange år.

Gjest Bipolar58
Skrevet

''Ja. :o) Jeg føler meg stort sett glad og synes storparten av tiden at livet er helt topp! Og jeg tror ikke jeg er så veldig unormal akkurat. :o)''

Høres skikkelig deilig ut å ha det sånn. Jeg har det sånn glimtvis nå. Det er så lenge siden jeg har følt meg skikkelig glad at jeg får lyst til å grine :). Hvis det normale er å ha det sånn så skjønner jeg jo hvorfor folk orker å leve. Hadde helt glemt hvordan det var. Tror jeg har vært deprimert i veldig mange år.

Du er da enten "normal" eller er hypoman.Hva du er vet jeg ikke.Jeg er inne i en vanskelig tid nå som julen nærmer seg.Jeg feirer ikke jul med familien,men med venner.Og bare julaften.

Far og mor døde rundt juletider i 2004/05,så julen minner meg bare om død og fordervelse.

For meg er ikke Gud en snill Gud som gav sin sønn til menneskene,men en ond Gud som drepte mine foreldre.Og det etter at jeg hadde vært kristen i 20+ år.Takk skal du ha din lille gudejævel!

Jeg er nå ateist eller agnostiker,det kommer an på dagsformen.Når jeg er i dårlig humør føler jeg meg mer som en Nietzsche eller Øverland.

Jeg er nå glade for at det ikke er noen gud eller noe helvete.

Jeg har hatt nok av helvete i de siste 10 år,med kvinner som har undertrykt meg om min rehabilitering.

Gjest Bipolar58
Skrevet

Du er da enten "normal" eller er hypoman.Hva du er vet jeg ikke.Jeg er inne i en vanskelig tid nå som julen nærmer seg.Jeg feirer ikke jul med familien,men med venner.Og bare julaften.

Far og mor døde rundt juletider i 2004/05,så julen minner meg bare om død og fordervelse.

For meg er ikke Gud en snill Gud som gav sin sønn til menneskene,men en ond Gud som drepte mine foreldre.Og det etter at jeg hadde vært kristen i 20+ år.Takk skal du ha din lille gudejævel!

Jeg er nå ateist eller agnostiker,det kommer an på dagsformen.Når jeg er i dårlig humør føler jeg meg mer som en Nietzsche eller Øverland.

Jeg er nå glade for at det ikke er noen gud eller noe helvete.

Jeg har hatt nok av helvete i de siste 10 år,med kvinner som har undertrykt meg om min rehabilitering.

Beklager om jeg "kuppet" ditt inlegg.Mange såkaldte friske eller normale er omtrent like mye i godt og dårlig humør.

Man kan være deppa men ha overskudd mandag,midt på treet Tirsdag-Torsdag,og sliten men i godt humør på Fredag siden helga begynner i 15-16 tida!

Har jobbet fra 1977-99,ble syk først rundt 1997,men fikk beholde sykemelding i 2 år pga lang ansettelse..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...