Gå til innhold

Noen som har en "Det BLIR bedre"-historie?

Anbefalte innlegg

Gjest uønsket barn annenhver dag
Skrevet

Vil gjerne høre fra dere som har slitt med å føle dere uønsket, verdiløs og uelsket store deler av tiden, men som LIKEVEL kom dithen at dere greide å føle dere stabilt trygge, glade, og elsket, dere som greide å finne en god mann å gifte dere med, fant gode venner og greide å bli "dere selv" på heltid.

Hvordan greide dere det? Hvordan var veien dit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ikke den typen historie du er ute etter, men jeg hadde det sånn som du beskriver før jeg fikk diagnose Asperger syndrom. Etter det har jeg lært meg mye som tidligere hadde gått meg hus forbi, og jeg har fått et lite nettverk av gode venner samt god hjelp fra to psykologer på voksenhabiliteringen.

Skrevet

Kanskje ikke den typen historie du er ute etter, men jeg hadde det sånn som du beskriver før jeg fikk diagnose Asperger syndrom. Etter det har jeg lært meg mye som tidligere hadde gått meg hus forbi, og jeg har fått et lite nettverk av gode venner samt god hjelp fra to psykologer på voksenhabiliteringen.

Det er også en viktig historie :) Hvordan var livet ditt før diagnosen?

Skrevet

Det er også en viktig historie :) Hvordan var livet ditt før diagnosen?

Følte meg ekstremt annerledes og avsondret. Ensom. Gjorde mye "rart" fordi jeg ikke forsto hvordan og hvorfor folk omgås. Og jeg trodde alt var i orden, for det var det folk fortalte meg hele tiden... Jeg måtte bare trene og kaste meg uti! Uff, det var grusomt...

Skrevet

Følte meg ekstremt annerledes og avsondret. Ensom. Gjorde mye "rart" fordi jeg ikke forsto hvordan og hvorfor folk omgås. Og jeg trodde alt var i orden, for det var det folk fortalte meg hele tiden... Jeg måtte bare trene og kaste meg uti! Uff, det var grusomt...

Har gjort masse rart jeg og. Hva var det du gjorde?

Og hvordan er det bedre nå? Er det hovedsakelig fordi du har lært hvordan du skal være sosial, eller fordi du forstår deg selv bedre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...