Sukk Skrevet 1. desember 2011 Skrevet 1. desember 2011 NHD Kun litt stress utløser forvirring og en følelse av syk i hodet. Dette inkluderer; gjenta seg selv, mentalt rot, forvirring, vanskelig å ha oversikt, og mer vanskelig å tenke klart. Jeg spiser efexor for å dempe sårbarheten og bli tøffere. Jeg skjønner egentlig ikke hva PTSD n innebærer.Stress trykker på en nerve som fører til mentalt kaos. Er det det som er PTSD`n ? Jeg blir alvorlig dårlig hvis jeg seponerer SSRI. Så uten SSRI greier jeg så godt som ingenting. (gå ned med bosset, en tur på butikken) så må jeg ha fullstendig hvile og stillhet. Er det ptsd eller depresjon som krever dette? SSRI er det som holder meg i livet, og som litt fungerende. Det er ulike deler av hjernen som husker traumer NHD, det virker som om en slags dissosiasjon. Kan man medisinere et menneske til å greie å samle hodet til en slags samlet greie. Der helsepersonellet kan snakke til en enhet, og ikke som fragmenterte deler som husker? De snakker til forskjellige deler av hjernen, noen deler er ganske svake, og griner, og har opplevd noe. Andre deler har ikke noe spesiell traumehistorie og har greidd seg bra. Plutselig har psykiateren blitt mer aktiv og er stadig innom. De har oversikten og ser det utenfra, jeg ser ikke helheten. OG plutselig snakker de om å endre medisiner. Jeg har opplevd ting men min bevissthet husker det ikke. Men de sier at det er mye. De har medisinert og med medisiner kom det informasjon fra de ulike delene som husket minner. Det skrev de ned og fikk oversikt. Men i det daglige så snakker de bare med det som er sterkt. De når ikke inn til det som er svakt. Tror du at de ser hvordan det ligger an NHD og at det er splittet? Kan de medisinere det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.