Gå til innhold

Hei Igjen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Madelenemie.

Det var riktig hyggelig å lese innlegget ditt.

Det virker som om at du har funnet ut at du er bra nok akkurat slik du er. Og det er du!

Jeg håper at du aldri lar deg påvirke av mennesker som sier at du burde være annerledes enn det du er, men at du fortsetter å være den du er.

Ønsker deg alt godt videre i livet.

Hei!

Takk :)

De beste ønsker for deg også :)

Jeg har det vel bra med meg selv, men jeg vil fortsatt ikke ha asperger syndrom, jeg prøver mer å godta det, men jeg vil være som min mann og hans venner, men i vertfall har jeg den fordel at mennesker er veldig snille mot meg, så jeg må være glad for det jeg har.

:) skal prøve det.

Skrevet

Hei, det var fint å se innlegg fra deg igjen, jeg har faktisk tenkt på deg av og til.

Ang. Facebook så er det nok mange ulike måter å bruke den på. Jeg bruker FB til å holde kontakten med studievenner fra USA, familiemedlemmer som bor langt unna og jeg er med i en hemmelig gruppe for mødre barn som har samme sykdom som mine. -så det trenger ikke å være bare overfladisk pjatt :-)

Å dissekere fisk er jo kjempeartig! Juleaktivitet er det jo ikke akkurat, det var sikkert dette den andre mammaen ikke skjønte.

Det høres ut som du har hatt en fin høst.

Hei!

Ja jeg har nok bare så mye på alle kanter at FB ikke passer inn og jeg har jo ikke skjlnt meg på det, men det hender jeg skal lese en artikkel også,,,ligger den på en FB side også stopper det.

Men jeg orker ikke registrere meg og følge opp det der, jeg har en siden opprettet av min datter, men har ikke noe som helst lyst bare.

Alt godt til deg. :)

Skrevet

Gosj. Madde, har du en blogg? Hvis ikke må du sterkt vurdere å blogge, med bilder av ingeniørpepperkakehusene dine, dinosaurlister, solsystemer og alt sammen! Jeg abbonerer herved på forhånd!

Hyggelig å "se" deg igjen her! :0D

Hei :)

Det var hyggelig sagt av deg :)

Jeg har en hemmelig blogg, men som alt annet er alt bare for meg :)

Jeg er litt usikker, vil ikke legge ut bilder og utlevere for mye, du vet jeg er ikke flink til å vite hva som bør sies/skrives og ikke :) Og jeg vil ikke stille min mann og barn i en vanskelig situasjon.

:)

Skrevet

Så dette innlegget etterat jeg skrev det forrige.

Fint å høre fra deg! Ikke tenk på at dissekeringen av fisk falt i dårlig jord hos denne mammaen. Når vi fisker om sommeren, dissekerer vi jo den sammen med ungene og ser på de ulike delene, og de synes det er gøy. Dere hadde en fin opplevelse sammen, tenk på den!

Jeg er heller ikke på Facebook. For meg fyller DOL det behovet jeg har for diskusjon og småprat og andre ting. Jeg kommer nok imidlertid til å opprette konto til våren når eldstemann er stor nok til å være på Facebook, for å bli litt kjent med hva det er , og holde litt øye med ham. Mange av mine venner holder seg utenfor FB-opplegget.

Jeg forstår at du synes det er vanskelig å finne balansen mellom bare å lese, og at DOL blir altoppslukende. Fint at du nå klarer å kontrollere det. Men veldig hyggelig at du "stikker innom" her av og til - for du har mye å bidra med!

Ønsker deg en fin adventstid og en god jul!

Hei!

Takk :)

Ja jeg vil nok stikke innom, men fint at jeg fikk en periode å tenke meg om på, det var egentlig bra å gå slik inn i tenkeboksen noen mnd. få ting i perspektiv og gjøre vurderinger som muligens blir klokere for meg.

Det er hyggelig å treffe dere igjen må jeg si :)

Skrevet

Så hyggelig å se deg igjen her inne. Har tenkt på deg med jevne mellomrom, og håper du har fått fordypet deg i studier slik som du ønsket.

Syns det hørtes ut som dere hadde en skikkelig hyggelig stund med fisken :)

Ha en fortsatt fin advendtstund :)

Skrevet

Så hyggelig å se deg igjen her inne. Har tenkt på deg med jevne mellomrom, og håper du har fått fordypet deg i studier slik som du ønsket.

Syns det hørtes ut som dere hadde en skikkelig hyggelig stund med fisken :)

Ha en fortsatt fin advendtstund :)

Hei!

Det er virkelig hyggelig at du og noen har tenkt på meg, det vil jeg du skal vite jeg virkelig blir glad for, jeg har jo tenkt på dere her inne også.

Så god adventstid til deg også :)

Skrevet

Hyggelig å høre fra deg igjen, Madelenemie! Jeg skjønner godt at du vil begrense skrivingen her. Du fikk mange gode råd, men du fikk virkerlig VELDIG mange råd, og det skjønner jeg godt at du trenger tid for å fordøye. Men jeg har savnet deg her inne, du skriver så godt! Jeg likte godt å høre om fiskedisseksjonen; det spille jo ingen rolle at det er en litt uvanlig adventssyssel, så lenge dere syns det er gøy! God adventstid til deg og familien!

:-)

Gjest Shilapila
Skrevet

Vil bare gi deg støtte på at mesteparten av det som skrives på FB er både platt, lavpannet og uinteressant.

Er du på facebook? Eller er dette en mening du har helt uten å ha erfaring?

Skrevet

Hyggelig å høre fra deg igjen, Madelenemie! Jeg skjønner godt at du vil begrense skrivingen her. Du fikk mange gode råd, men du fikk virkerlig VELDIG mange råd, og det skjønner jeg godt at du trenger tid for å fordøye. Men jeg har savnet deg her inne, du skriver så godt! Jeg likte godt å høre om fiskedisseksjonen; det spille jo ingen rolle at det er en litt uvanlig adventssyssel, så lenge dere syns det er gøy! God adventstid til deg og familien!

:-)

Hei!

Tusen takk,

Dere er til å bli glade i hjerte av alle sammen :)

Hyggelig at du har savnet meg, jeg har savnet dere.

Skrevet

Hei :)

Det var hyggelig sagt av deg :)

Jeg har en hemmelig blogg, men som alt annet er alt bare for meg :)

Jeg er litt usikker, vil ikke legge ut bilder og utlevere for mye, du vet jeg er ikke flink til å vite hva som bør sies/skrives og ikke :) Og jeg vil ikke stille min mann og barn i en vanskelig situasjon.

Skjønner. :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...