Gjest Skrevet 2. desember 2011 Skrevet 2. desember 2011 jeg bruker AP for sykdommen min. jeg blir symptom fri,men noen ganger får tilbakefall. hvorden kan man redusere tilbakkefall tiden? skal man ta mer medisin ? 0 Siter
XbellaX Skrevet 2. desember 2011 Skrevet 2. desember 2011 Hva slags sykdom er det snakk om? Hvilke symptomer er det du blir kvitt? 0 Siter
Gjest Skrevet 3. desember 2011 Skrevet 3. desember 2011 Hva slags sykdom er det snakk om? Hvilke symptomer er det du blir kvitt? det er snakk om en psykisk sykdom som shizofreni.symptomene mine er at jeg blir påvirket av andre.det er noe om grensen mellom meg og andre mennesker som virker unormal. jeg har vært i tilbakefall disse dagene og jeg har problemer med å go ut . hva er løsningen når man er i tilbakefall? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. desember 2011 Skrevet 4. desember 2011 Jeg tror at et nært samarbeid med psykiateren der en varierer medisineringen etter sykdomsintensiteten er det som skal til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.