Gå til innhold

Psykologen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Psykologen min er så snill, søt, flink, hyggelig, blid og morsom, kunnskapsrik, varm, fleksibel, engasjert, uredd og energisk at det nesten er perverst. Jeg blir glad bare av å tenke på ham. :-)

Skrevet

Hei!

Er så vakker og snill og omsorgsfull at det egentlig ikke fins ord, jeg er forelsket og elsker nesten sånn at det av og til kjennes litt skummelt å bli så glad i noen som ikke er min.

Jeg skrev til min psykiater at helst vil jeg putte alt jeg er glad i i et skap, men siden man ikke setter mennesker i skap for da ville de bli lei seg, så må jeg lære meg å leve med det at de fyker alle veier og ikke er kontrollerbare.

Men det er fint å vite at du også har et sånt forhold til din psykolog, ja for noen syns det høres sykt ut å være så forelsket som jeg er i min psykiater, men inni meg har ting kommet på plass bare fordi jeg har dette forbildet, denne tryggheten, dette stedet der jeg får hjelp og blir sett og blir møtt.

Jeg er evig takknemlig til min psykiater og vil elske min psykiater for alltid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...