Bella Dotte Skrevet 2. desember 2011 Skrevet 2. desember 2011 Psykologen min er så snill, søt, flink, hyggelig, blid og morsom, kunnskapsrik, varm, fleksibel, engasjert, uredd og energisk at det nesten er perverst. Jeg blir glad bare av å tenke på ham. :-) 0 Siter
Madelenemie Skrevet 3. desember 2011 Skrevet 3. desember 2011 Hei! Er så vakker og snill og omsorgsfull at det egentlig ikke fins ord, jeg er forelsket og elsker nesten sånn at det av og til kjennes litt skummelt å bli så glad i noen som ikke er min. Jeg skrev til min psykiater at helst vil jeg putte alt jeg er glad i i et skap, men siden man ikke setter mennesker i skap for da ville de bli lei seg, så må jeg lære meg å leve med det at de fyker alle veier og ikke er kontrollerbare. Men det er fint å vite at du også har et sånt forhold til din psykolog, ja for noen syns det høres sykt ut å være så forelsket som jeg er i min psykiater, men inni meg har ting kommet på plass bare fordi jeg har dette forbildet, denne tryggheten, dette stedet der jeg får hjelp og blir sett og blir møtt. Jeg er evig takknemlig til min psykiater og vil elske min psykiater for alltid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.