Gå til innhold

kombinerer lamictal og jerntabletter?

Anbefalte innlegg

Gjest fritjof nansen_28
Skrevet

Jeg gav blod hos blodbanken på onsdag, du skal egentlig ta en runde med jerntabletter etter tapping. Jeg går på lamictal 200mg, og de ba meg vente med å ta jerntabletter før de hadde sjekket med legen dagen etter. De har ikke ringt meg, så nå er jeg usikker på om jeg skal ta jerntablettene eller om jeg skal la være. Jernverdiene mine hadde gått noe ned, så de mente det var viktig å bruke jern, men da med forutsetning at legen sa OK.

Noen erfaringer?

Skrevet

Jeg er ingen lege, men det skal ikke være noe problem. Har stått å Lamictal selv i årevis, og må ta jerntilskudd i perioder. Har vært fullstendig uproblematisk. Ble anbefalt å ta tilskudd fra legehold. Tar Niferex kapsler i perioder.

Men siden vi ale er ulike anbefaler jeg deg for sikkerhets skyld å sjekke med fastlegen din til mandag :)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Intet problem med kombinasjonen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...