Nøtteskall Skrevet 4. desember 2011 Skrevet 4. desember 2011 Lurer på hva jeg skal gjøre med meg selv. Jeg greier ikke å smile. Jeg greier å smile innimellom men da må jeg være virkelig glad og det føler jeg blir bare sjeldnere og sjeldnere. Tror andre ser på meg som en ganske tragisk person som er så nedstemt. Men jeg tror ikke at jeg er deprimert heller egentlig. Kan man gjøre noe for å bli et litt mer smilende menneske som utstråler glede og ikke passivitet.?? Noen som har prøvd smilekurs? ... Eller trenger jeg bare noen som forteller meg gode vitser 0 Siter
cathlin Skrevet 4. desember 2011 Skrevet 4. desember 2011 Jeg mener at man kan øve seg på å smile, jo mer man gjør det, jo bedre går det:-) Det er i alle fall min erfaring. Så hjelper det alltids å høre at man har et pent smil, og å få smil igjen fra andre. Med det sagt, trenger man ikke gå rundt å smile hele dagen, og til alt og alle. 0 Siter
Gjest wowh Skrevet 4. desember 2011 Skrevet 4. desember 2011 Jeg har i mange år gått rundt og smilt til alle andre for å være høflig og grei. Nå, etter å sannsynligvis ha fått rette dose AD, så smiler jeg faktisk av meg selv. Det er herlig å kjenne at man kan smile og at det kommer fra hjertet. I helga lo jeg faktisk med lyd og skremte meg selv :-). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.