Gjest håper på svar fra deg Skrevet 4. desember 2011 Skrevet 4. desember 2011 Jeg lider av depresjoner,gjentatte, og har prøvd det meste av AD uten hell. 1)Kan det da være noe vits i å prøve lamictal? Tror ikke jeg er bipolar, har aldri vært hypoman, og der er ikke hypomani i slekten. Jeg går på 100 mg zoloft, prøvd høyere, og i kombinasjon med andre midler som truxal og fluanxol. 2) Kan jeg fortsette å gå på disse? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. desember 2011 Skrevet 4. desember 2011 1. Ja, det synes jeg absolutt at du kan prøve. 2. Ja, du kan fortsette med disse. 0 Siter
Gjest håper på svar fra deg Skrevet 4. desember 2011 Skrevet 4. desember 2011 1. Ja, det synes jeg absolutt at du kan prøve. 2. Ja, du kan fortsette med disse. Tusen takk for svar. Jeg skal hoppe i det og bestille meg legetime og komme igang med det før jul. 0 Siter
Gjest Mr. Remlow Skrevet 4. desember 2011 Skrevet 4. desember 2011 Tusen takk for svar. Jeg skal hoppe i det og bestille meg legetime og komme igang med det før jul. Hei, jeg hadde noe av det samme. Tilbakevendende depresjoner. Jeg er det som kalles unipolar, og vanlige antidepressiva hjalp ikke nok. Men da jeg begynte med Lamictal, og kom opp i den dosen jeg trengte, har det virket veldig godt for meg. 0 Siter
Gjest snusfornuftig Skrevet 5. desember 2011 Skrevet 5. desember 2011 Hei, jeg hadde noe av det samme. Tilbakevendende depresjoner. Jeg er det som kalles unipolar, og vanlige antidepressiva hjalp ikke nok. Men da jeg begynte med Lamictal, og kom opp i den dosen jeg trengte, har det virket veldig godt for meg. Hei Mr Remlow og "håper på svar fra deg" Jeg er også diagnotisert unipolar og er også igang med å prøve lamictal etter at diverse antidepressiva ikke har gitt tilstrekkelig effekt. Er nå oppe i 50 mg. Mr Remlow: Hvilken dose måtte du opp i før du merket effekt? Hva hjalp deet mest mot? Har du angst i tillegg`? Hjalp det mot det? "Håper på svar": Hold oss gjerne oppdatert . Jeg er spent på å høre dine erfaringer 0 Siter
Gjest Mr. Remlow Skrevet 7. desember 2011 Skrevet 7. desember 2011 Hei Mr Remlow og "håper på svar fra deg" Jeg er også diagnotisert unipolar og er også igang med å prøve lamictal etter at diverse antidepressiva ikke har gitt tilstrekkelig effekt. Er nå oppe i 50 mg. Mr Remlow: Hvilken dose måtte du opp i før du merket effekt? Hva hjalp deet mest mot? Har du angst i tillegg`? Hjalp det mot det? "Håper på svar": Hold oss gjerne oppdatert . Jeg er spent på å høre dine erfaringer Hei. Jeg måtte opp i 800 mg pr døgn før jeg merket effekt. Det har hjulpet på depresjonen, men ikke på angst. (Jeg sliter mye med angst også) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.