Maximia Skrevet 5. desember 2011 Skrevet 5. desember 2011 Jeg er kunde i sparebank1 og vil ha mobilbank, men da trenger jeg ny mobil. Hvilken mobil har du til dette formålet? 0 Siter
Kalevaala Skrevet 5. desember 2011 Skrevet 5. desember 2011 Samsung Galaxy S2 (Android) Det fungerer helt supert. Er veldig glad for den nettbank-appen. Kan sjekke saldo på null komma niks mens jeg står i kassekø, og ellers overføre penger og betale regninger. Veldig fin oversikt over kontoene. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. desember 2011 Skrevet 5. desember 2011 Bruker ikke mobilbank, litt usikker på om det er noe jeg egentlig trenger. Det er jo en del tasting i forbindelse med pålogging via pc, så ser for meg at det blir litt knotete på telefonen. Har ellers iPhone, som jeg er en hel del på nett med. 0 Siter
Gjest Fikk i gave :-) Skrevet 5. desember 2011 Skrevet 5. desember 2011 iphone! Funker som pokker :-) 0 Siter
Gjest Bipolar58 Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 Post dette på åpent eller data er du snill! Vi på psykiatri er lei alle feilpostinger! 0 Siter
Maximia Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Skrevet 7. desember 2011 Post dette på åpent eller data er du snill! Vi på psykiatri er lei alle feilpostinger! Hvem er vi? Snakk for deg selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.