Gå til innhold

sosial angstere, det går an å bli bedre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gladnyhet og dere alle, det går visst an å bli bedre av sosial angst.

For noen mndr siden var bussen et stort problem, jeg greide ikke å bruke busskort fordi jeg gjorde feil.

På bussen ble jeg stående som en stokk og følte at alle så på meg.

I dag. Jeg bruker busskort, og føler meg som alle andre. Jeg har ikke angst når jeg står i bussen, selv om den er smekkfull, i dag greide jeg til og med å rote nederst i sekken min for å hente fram ipoden min stående i en stappfull buss: jeg tenkte.... så deilig det er å komme seg på bussen når det er så kaldt ute.

Jeg har greid et det :-))

Skrevet

Hei!

det er fint å lese :)

Jeg har problemer med slike situasjoner selv, men jeg hører ikke hva sjåføren sier, og slikt skal jeg si deg det blir misforståelser av.

Jeg kjører derfor heller bil enn å ta buss, for tenk om sjåføren sier noe til meg? En gang sa han så mye at jeg måtte både tenke og høre og stille oppførlgingsspørsmål, til slutt skrek han så jeg hørte det, "gå og sett deg". ja da forstod jeg at jeg nok ikke hadde hørt noe jeg burde høre, så jeg er glad på dine vegne at du ikke har mine vansker med å forstå spøk, humor, sarkasme, informasjon osv... for det er det mye av også på en buss.

Gjest Matariki
Skrevet

''Jeg har greid et det :-))''

Gratulerer! Dyktig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...