Gjest mine tanker i dag Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 Skal begynne med solian 300 mg i kveld + 100 mg seroquel + vival, men kan to AP kombineres da? Er det ikke farlig? Mulig det er tåpelig å bli redd av dette, flere jeg kjenner støtter meg i å prøve dette. Men inni meg selv protesterer alt, ikke bare inni meg det protesterer. Får inn "nå skjer det, i natt skal du dø". Skal jeg det? Blir redd. Grunnen til at jeg gjør det er ikke fordi jeg vil, men folk som vil meg vel mener jeg trenger det. Folk jeg stoler på, men er redd for hvordan jeg blir. Merker jeg det med en gang? Og hvis jeg får bivirkninger er det straff fordi jeg tok dette, da vil "de" kose seg da. Er det rett av meg å gjøre dette, ta medisiner? Og alle spørsmål som inneholder _kan_ jeg dø av det, er vel umulig å svare på? 0 Siter
Nøtteskall Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 Det er ikke vanskelig å svare på. Du kommer garantert ikke til å dø av det. Det som skjer er vel bare at det stabiliserer noe i hjernen som gjør at du greier å tenke klarere uten å bli så redd. Ikke noe farlig. 0 Siter
Gjest mine tanker i dag Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 Det er ikke vanskelig å svare på. Du kommer garantert ikke til å dø av det. Det som skjer er vel bare at det stabiliserer noe i hjernen som gjør at du greier å tenke klarere uten å bli så redd. Ikke noe farlig. Ok. Håper inderlig du har rett, dvs at jeg må trosse "ting". Det er ikke lett men får bare gjøre det, ta det som det kommer. 0 Siter
Nøtteskall Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 Ok. Håper inderlig du har rett, dvs at jeg må trosse "ting". Det er ikke lett men får bare gjøre det, ta det som det kommer. Så lenge du gjør det som legen din sier så trenger du ikke være redd 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. desember 2011 Skrevet 6. desember 2011 Ca hver tredje som bruker AP, bruker en kombinasjon av to eller flere medisiner av denne type. 0 Siter
Gjest mine tanker i dag Skrevet 7. desember 2011 Skrevet 7. desember 2011 Ca hver tredje som bruker AP, bruker en kombinasjon av to eller flere medisiner av denne type. Ok. Jeg døde ikke :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.