Gå til innhold

Bipolar II

Anbefalte innlegg

Gjest støpsel
Skrevet

Begynte å drikke for 6 år siden. Fikk diagnosen for 5 år siden. Har også lavt stoffskifte. Har prøvd å ta mitt liv 7 ganger. Er nå på institusjon og har vært det tilsammen ca et halvt år. Har to barn på 20 og 24 år samt at jeg skal skilles, noe jeg ønsket og angret, men som mannen min nå vil. Han har funnet seg ei ny ei. Min far var også alkoholiker og var bipolar. Har ikke kontakt for entende gang med barna mine grunnet at jeg dro og klarte å være innom to sykehus på veien. Var borte 3 uker hvorav jeg husker 2 av dem. Får blackout fort, da jeg drikker bart. Har altid strevd med depresjoner og også tidvis både urealistigste tanker, drømmer og brukt mye penger, men ikke kjøpekort o.l. Har også opplevd mye kritikk fra de rundt meg. Det preger meg veldig nå som jeg har bestilt meg møbler. Får angst, panikk og katastrofetanker. Bruker lithium og har også spurt om å få antideppresiva. Har også vært ukritisk til mye. Har også bedt om ny utredning. Lurer veldig på om hvordan mitt hode evnt andres uten en slik opererer. Har spurt gjentatte ganger de som "liksom" skal ha greie på det om evnt foskjell men ikke fått noe svar. Blir sprø enormt tankeskjør og veldig inntense tanker om å dra igjen for igjen å gjøre et forsjøk på å ta mitt liv. Klarer ikke å tenke rasjonelt eller se fremover. Orker heller ikke for entende gang å miste konakten med det kjæreste jeg har, barna mine. Har ikke klart og klarer ikke å leve.

Gjest mikeymouse
Skrevet

Noen gang prøvd anti-psykotika? Dette tok ihvertfall tankekjøret mitt.

Gjest snakker av erfaring
Skrevet

Første steg om du skal bli bedre er å slutte å drikke. Det kan være nok til at en sover dårlig, deretter mer tankesurr, angst og paranoia.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...