Gå til innhold

Ser du på skrekkfilmer?

Anbefalte innlegg

Gjest Bipolar58
Skrevet

Fikk interressen etter at jeg hadde sett hele x-files serien uten å bli redd.Så så jeg på Supernatural til jeg ble redd.Når det dukket opp engler fra Himmelen,turde jeg å se igjen siden de var sterkere enn demonene.Har sett disse:Jeepers Creepers 1+2 Fredag den 13,hele serien fra 80 tallet.Alle Alien,Saw1,

Turistas.Omen.Halve Exorsisten.Alle typer spøkelses-hus.Alle typer drakula og vampyrfilmer.Alle varulfilmer.Dexter,Buffy the vampire slayer.From Dusk till Dawn.Motorsag massakeren.

Haikeren.(Usikker) Wrong Way 1 og 2.Kannibalisme er noe av det verste jeg vet.Men djelver og demoner er enda verre.Man kan lettere unngå kannibaler,enn drømmer og mareritt.Man må jo sove.

Synes dere det er tull for en som har hatt noe angst å en gang stille ett så dumt spørsmål?

Tar opp "Den siste eksorsisme" (2010).

Er jeg bare dum som ser på skrekkfilmer alene om natta,med hylede vind ute i ett hus som lager lyd? Kankje ikke så lurt å se en skrekkfilm og så ta sovetabletter etterpå?

Kankje bør klare meg med thrilelre om psykiatrriske pasienter og andre galninger med multiple personligheter?

Hide and seek med Robert Deniro var meget bra thriller.

Skrevet

Nei, jeg har aldri likt skrekkfilmer - og ser aldri på dem nå. Gidder ikke kaste bort tida mi på det.

Da vil jeg heller være på DOL, lese ei bok eller ligge i badekaret :-)

Skrevet

''Er jeg bare dum som ser på skrekkfilmer alene om natta,med hylede vind ute i ett hus som lager lyd?''

Ja.

Skrevet

Er ikke så interessert i skrekkfilmer. Jeg foretrekker heller de virkelige skrekkfilmene: Filmer om hvor fælt og jævlig man kan ha det i livet. Ja, det er ganske deprimerende, men har alltid foretrukket filmer som setter fokus på det virkelige livet. Har derfor aldri likt sci-fi, animasjonsfilmer o.l.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Er dette et psykiatrispørsmål?

hidi, the scorpion
Skrevet

''Er jeg bare dum som ser på skrekkfilmer alene om natta,med hylede vind ute i ett hus som lager lyd?''

Ja.

Jeg elsker skrekkfilmer, og jeg blir aldri redd_))))

Gjest ambrose
Skrevet

Hm. Det handler jo om angst (å bli redd)?

Skrevet

Nei, skrekkfilmer ser jeg ikke på. Men en god psykologisk thriller derimot...

Jeg liker thrillere og krim ala Bech, Wallander og Veum, Men krim fra virkeligheten er det mest interessante. Ser ofte på Crimenight på TLC på kveldene. Der beskrives virkelige hendelser vha skuespill, og det beste: Hvordan Politiet gradvis nøster seg fram til å finne gjerningsmannen.

Gjest Pingle............158
Skrevet

Jeg elsker skrekkfilmer, men jeg har valgt å slutte å se dem nettopp fordi jeg blir redd og ikke får sove av dem...

Skrevet

Hvis jeg bestemmer meg for å se en film, kino/DVD/tv, så velger jeg garantert ikke en skrekkfilm eller annen film med aldersgrense høyere enn 11 år. Jeg vet nemlig at jeg ikke orker å se en slik film.

Gjest Bipolar58
Skrevet

Ja,siden jeg har en historie med angst,og jeg lurer på om jeg er ganske ufornuftig!

Kun de meg angst kan vel forholde seg til om dette er dumt eller ikke?

Gjest Bipolar58
Skrevet

Jeg elsker skrekkfilmer, og jeg blir aldri redd_))))

Har sett det meste utenom Saw serien og Hostel serien.

Har aldri sett hele Exorsisten,men skal se på "Den siste eksorsismen" på dagtid,i oppdelte avsnitt,siden den muligens kan være skremmende,og jeg må se på mye annet for å være sikker på å få sove.

En falsk "djevelutdriver" setter istand en "djelevutdrivelse" med seng som rister,og skrikende demoner,og får sjokk når en ekte demon viser seg.Dette blir spennende.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja,siden jeg har en historie med angst,og jeg lurer på om jeg er ganske ufornuftig!

Kun de meg angst kan vel forholde seg til om dette er dumt eller ikke?

Hvis det gir deg plager og nedsatt funksjon, er det ufornuftig.

hidi, the scorpion
Skrevet

Har sett det meste utenom Saw serien og Hostel serien.

Har aldri sett hele Exorsisten,men skal se på "Den siste eksorsismen" på dagtid,i oppdelte avsnitt,siden den muligens kan være skremmende,og jeg må se på mye annet for å være sikker på å få sove.

En falsk "djevelutdriver" setter istand en "djelevutdrivelse" med seng som rister,og skrikende demoner,og får sjokk når en ekte demon viser seg.Dette blir spennende.

''En falsk "djevelutdriver" setter istand en "djelevutdrivelse" med seng som rister,og skrikende demoner,og får sjokk når en ekte demon viser seg.Dette blir spennende.''

Historien er faktisk delvis sann. Det handlet egentlig om en gutt, som ikke ønsker å fremstå i media, men har blitt intervjuet "beskyttet"!

Deler av historien er selvfølglig noe overdrevet, men gutten opplevde faktisk det meste av det.

Film nr 2, er bare film, og ikke basert på noe annet enn fantasi!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...