tonie Skrevet 7. desember 2011 Skrevet 7. desember 2011 Jeg har aldri bakt sju slag, og vaske rundt gjør jeg heller om våren. Slapp av, klart det blir jul likevel. Skrytinga på facebook tror jeg ikke man skal bry seg for mye om. Hvis de virkelig er så fantastiske husmødre som de vil man skal tro, kan du være ganske sikker på at det går på bekostning av noe annet;) 0 Siter
Gjest wowh Skrevet 7. desember 2011 Skrevet 7. desember 2011 Det har gått bra for meg i alle julene hittil. Jeg er per i dag kommet like langt som deg i juleforberedelsene. Lengre kommer jeg heller ikke :-) Jeg tror jeg melder meg inn i den klubben: "Ta det med ro før jul" :-) 0 Siter
Gjest wowh Skrevet 7. desember 2011 Skrevet 7. desember 2011 Jeg er også syk, og jobber hardt med å ikke la meg stresse av facebookoppdateringene til alle de superflinke der ute Jeg kommer til å kjøpe alt av julekaker (som jeg ikke får fra svigermor). Vaskingen blir det ikke noe av, men sammen skal vi klare å rydde, tørke støv og støvsuge så det er levelig i alle fall. Pyntingen får ungene ta seg av på lille julaften. Middagen klarer vi å lage i lag, mannen min og jeg. Ungene skal få dekke bordet. Og julestemning, det får vi uansett Jeg tror at julen kan bli vel så bra på denne måten :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. desember 2011 Skrevet 7. desember 2011 Hei! Jeg hørte til min overraskelse at en mor som er fotograf og blogger og har det kjempefint hjemme hos seg, skriker til barna sine, og banner, dette fordi alt skal være helt perfekt med tanke på bilder. Da tenker jeg jammen at bilder kan lyve og tekst også, og en gang da jeg så en hel familie som så ut som de kom ut av en katalog, de matchet helt i farger, så sa en dame at jeg bare skulle vist, for damen skrek til sine barn for å få dem til å ta på seg akkurat de klærne hun ville. Jeg tror derfor det er bedre å være avslappet med ting, og at mye kan ha en bakside av sånne fine fasader. Du har så rett, Madelenemie. Hva som vises utenpå og hva som er sannheten inni kan være veldig forskjellig. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. desember 2011 Skrevet 7. desember 2011 Jeg tror at julen kan bli vel så bra på denne måten :-) Det tror jeg også 0 Siter
Gjest GA Skrevet 7. desember 2011 Skrevet 7. desember 2011 ''Så stikker du innom bakeren lillejulaften (evt sender noen andre) og ber dem kjøpe det du absolutt ikke kan unnvære av kaker.'' Bakeren? Det bugner av minst 15 sorter julekaker i samtlige dagligvarebutikker jo! De man kjøper hos den lokale baker'n er myyyye bedre enn kjøpekaker fra Rema... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.