Gå til innhold

NHD: Wellbutrin 400 mg?

Anbefalte innlegg

Gjest evig deprimert?
Skrevet

Hva skal til å få økt wellbutrin fra 300 til 400 mg. Er det noen spesielle forhåndregler? Det er ihvertfall 6 uker siden jeg økte til 300mg, tror jeg.

Den forrige økningen virket litt i begynnelsen, men jeg faller visst sakte men sikkert nedover igjen. Svinger da, har bipolar 2 lidelse, mye blandet. Tror du det er noen vits i å spørre legen om å få øke?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det bør være en grei sak. Jeg ville ha bestilt et EEG på forhånd.

Gjest evig deprimert?
Skrevet

Det bør være en grei sak. Jeg ville ha bestilt et EEG på forhånd.

Jeg bruker orfiril og ser at disse to interreagerer med hverandre. At wellbutrin øker orfiril med 30 %. Vil den da øke mere ved høyere dose, og kan den være med på å dra meg ned?

Litt merkelig at jeg først merker veldig stor bedring og så ramler jeg rett ned igjen?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg bruker orfiril og ser at disse to interreagerer med hverandre. At wellbutrin øker orfiril med 30 %. Vil den da øke mere ved høyere dose, og kan den være med på å dra meg ned?

Litt merkelig at jeg først merker veldig stor bedring og så ramler jeg rett ned igjen?

Sannsynligvis vil en økning av W ikke påvirke konsentrasjonen av Orfiril. Jeg ville likevel kontrollert det.

Med Orfiril er du beskyttet mot krampeanfall, og EEG før økning av W er unødvendig.

Gjest evig deprimert?
Skrevet

Sannsynligvis vil en økning av W ikke påvirke konsentrasjonen av Orfiril. Jeg ville likevel kontrollert det.

Med Orfiril er du beskyttet mot krampeanfall, og EEG før økning av W er unødvendig.

Tusen takk for hjelpen ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...