Gå til innhold

utroskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei er en mann på 24 år som trenger synspunkter og råd fra andre. kjæreste min på 21 år har gjort min største skrekk i livet å bedra meg. vi har altid hatt det ganske bra, og vil si at vi hadde et unikt forhold med mye livskraft. jeg kunne aldri i min villeste fantasi tro at dette kunne skje oss. jeg har gått befalskolen i hæren ,men har nå begynt sivil utdannelse, vi har vært sammen siden tidelig sommer for et år siden. vi traff hverandre, og så fort at det var oss. hun nevnte at hun var interessert i forsvaret og kunne tenkt det seg selv, jeg hentet informasjon om hvor hun kunne tenke seg, og vi begynnte gode forberedelser. hun har vært i førstegangstjenesten i ca tre måneder nå,og det skjer over en hel helg med en kar hun aldri har møtt før på en dimmiteringsfest for noen andre hun kjenner. hun ble sjekket opp på byen av denne mannen i en annen tropp enn henne på samme leir, og det hele skjedde som det måtte. typen som hun gjorde det med ble forbannet av at hun hadde type, han og mange i troppen hennes fordømmer henne. hun angrer så synsykt nå og er helt nedbrutt for å miste meg. jeg ersker/ elsket henne, men kan ikke komme over at hun tok meg forgitt. jeg har aldri hatt de følelsene jeg har nå, dette er hardt og trenger derfor hjelp

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...