Gå til innhold

Kommunal bolig og hund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har rett på kommunal bolig, men siden jeg har hund får jeg det ikke?

Skrevet

Det kommer vel an på hvor denne boligen ligger? I borettslaget der jeg bor er det tillatt med hund og det er mange kommunale leiligheter her. Nå vet jeg ikke hvilke krav kommunen stiller til sine leietakere, men...

Gjest hvor står det?
Skrevet

Det oppfatter jeg som å diskriminere store grupper hvis det stemmer. Det er jo ikke noe problem for en senere leietager. Boligene blir vel vasket ned mellom beboere.

Har du bedt om å få en forklaring på årsaken? Hvis årsaken er en del av reglementet for tildeling av bolig er det merkelig.

Skrevet

Her har kommunen noen boliger der det er tillatt med hund (2 leiligheter og 1 hus, hvis jeg ikke tar helt feil). Du kan jo spørre om det er slik i din kommune også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...