Gjest Gurlid Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 Jeg har rett på kommunal bolig, men siden jeg har hund får jeg det ikke? 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 Det kommer vel an på hvor denne boligen ligger? I borettslaget der jeg bor er det tillatt med hund og det er mange kommunale leiligheter her. Nå vet jeg ikke hvilke krav kommunen stiller til sine leietakere, men... 0 Siter
Gjest hvor står det? Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 Det oppfatter jeg som å diskriminere store grupper hvis det stemmer. Det er jo ikke noe problem for en senere leietager. Boligene blir vel vasket ned mellom beboere. Har du bedt om å få en forklaring på årsaken? Hvis årsaken er en del av reglementet for tildeling av bolig er det merkelig. 0 Siter
-ssi Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 Her har kommunen noen boliger der det er tillatt med hund (2 leiligheter og 1 hus, hvis jeg ikke tar helt feil). Du kan jo spørre om det er slik i din kommune også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.