Gå til innhold

Stemningsrapport à la fruitcake :)

Anbefalte innlegg

Gjest fruitcake
Skrevet

Etter en lang stund som har vært stabil og normal, har jeg denne uken hatt usedvanlig tunge og mørke dager. Mørke tanker, energiløs og ikke orket noe. Inspirert av N.A.Eggen's velkjente sitat "There's hope in a hanging snore" levde jeg i håpet om bedring.

Og i kveld så skiftet det. Det første jeg merket var en plutselig velværefølelse og at jeg opplevde at lyset ble mye sterkere og varmere. Trodde nesten ikke jeg skulle komme opp igjen, puhh!

Fikk bare et plutselig behov for å lufte mine vel så plutselige, positive tanker. Så bær over med meg osv. :)

Skrevet

Det var hyggelig å høre! Ingenting er bedre enn når mørket må vike for lyset og energien kommer tilbake.Håper den gode følelsen vil være hos deg lenge. :)

Gjest fruitcake
Skrevet

Det var hyggelig å høre! Ingenting er bedre enn når mørket må vike for lyset og energien kommer tilbake.Håper den gode følelsen vil være hos deg lenge. :)

Takk for det! :) Håper du også har det bra. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...