Gjest fruitcake Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 Etter en lang stund som har vært stabil og normal, har jeg denne uken hatt usedvanlig tunge og mørke dager. Mørke tanker, energiløs og ikke orket noe. Inspirert av N.A.Eggen's velkjente sitat "There's hope in a hanging snore" levde jeg i håpet om bedring. Og i kveld så skiftet det. Det første jeg merket var en plutselig velværefølelse og at jeg opplevde at lyset ble mye sterkere og varmere. Trodde nesten ikke jeg skulle komme opp igjen, puhh! Fikk bare et plutselig behov for å lufte mine vel så plutselige, positive tanker. Så bær over med meg osv. 0 Siter
Gondor Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 Det var hyggelig å høre! Ingenting er bedre enn når mørket må vike for lyset og energien kommer tilbake.Håper den gode følelsen vil være hos deg lenge. 0 Siter
Gjest fruitcake Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 Det var hyggelig å høre! Ingenting er bedre enn når mørket må vike for lyset og energien kommer tilbake.Håper den gode følelsen vil være hos deg lenge. Takk for det! Håper du også har det bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.