Gå til innhold

Er dette normalt for bipolare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er normalt å svinge så mye opp og ned som jeg gjør. Nå går det litt mindre enn en uke hvor jeg er syk og langt nede. Så skifter dette over natta og jeg kan plutselig våkne en morgen og føle meg tilnærmet frisk.

Er jeg "normal"?

Gjest fruitcake
Skrevet

Jeg har det sånn :) Jeg vil tro at det ikke er normalt i betydningen "frisk". Men sikkert ikke helt uvanlig blant bipolare vil jeg tro.

Skrevet

Du høres i hvert fall veldig bipolar ut. Står du på medisiner?

Skrevet

Du høres i hvert fall veldig bipolar ut. Står du på medisiner?

Ja, jeg bruker medisiner. Rart dette. Pleier å ha to skikkelige "turer" et par ganger i året, men så har jeg disse m indre opp og nedturene hele tiden i tillegg. Da er jeg ikke like deprimert, faller ikke helt ned, men det er ille nok når jeg mister all energien. De dagene jeg er friskere må jeg liksom skynde meg å gjøre ting for jeg vet at det ikke varer. Klok av skade :(

Skrevet

Jeg har det sånn :) Jeg vil tro at det ikke er normalt i betydningen "frisk". Men sikkert ikke helt uvanlig blant bipolare vil jeg tro.

Nei, det er kanskje ikke det, bare jeg som føler meg unormal i forhold til resten av menneskene rundt meg. Ser ingen andre som er sånn, de fleste står jo på beina de fleste dagene i året. Jeg er syk neste halvparten. Tenker å trene, men må avbryte gang etter gang. Hardt å motivere seg selv etterhvert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...