Gå til innhold

Veldig redd for kreft.

Anbefalte innlegg

Gjest Sondiiz
Skrevet

Hei, jeg er en gutt på 15 år som er svært aktiv og har slitt med mage i to uker nå. Jeg trener 4 dager i uken.Det startet en dag da jeg hadde farangen og spydde et par ganger. Faktisk første gang jeg har vært syk på 3 år og har vært borte fra skolen. Jeg har liksom en sulten-følelse og når jeg spiser blir den borte. Jeg må om kort stund på do og jeg får tilbake den sulten-følelsen. Jeg har ikke lagt merke til slim og blod i avføring, men da jeg så etter nøye, la jeg merke til litt blod og slim, men veldig minimalt. Jeg er ikke direkte ''løs'' i magen. Jeg har i to dager slitt litt med vondt i hodet, men jeg tror det er mest pga at jeg har bekymret meg litt for mye om kvelden, slik at søvn har vært lav. Kjenner en annen på skolen som jeg sitter ved siden av, som har hatt et litt samme problem, men han har litt mer løs mage, og er ikke så åpen om det. vet ikke hvordan det er med blod og slim i avføring hos han. Har også tenkt litt rart, tenker liksom: Vedder på at han svarer det. ER VELDIG BEKYMRET FOR ALL SLAGS KREFT, ETTER ALT JEG HAR LEST PÅ NETTET. :( alt fra tarmkreft til hjernesvulst. Er det mulig at jeg har noen av disse?

Gjest wiggeno
Skrevet

Mitt beste råd må være at du slutter å lese på nettet. Man kan bli både syk og sykere av det. La det være og oppsøk lege om dette er noe som bekymrer deg. Du har ikke hverken hjernesvulst (gir helt andre symptomer enn det du beskriver) eller kreft i magen (svært uvanlig kreftsykdom hos så unge mennesker som deg).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...