Gjest Lurer på hvorfor Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 Du skriver at folk med BP ikke bør drikke mer enn 1 alkoholenhet pr døgn. Hvorfor ikke? Hva med tomtebrygg? Er litt alkohol i den, jeg drakk den som brus (flere glass), og ble faktisk brisen..... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 Fordi det øker sannsynligheten for å utløse en ny episode. 0 Siter
Gondor Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 Fordi det øker sannsynligheten for å utløse en ny episode. Oj. Det var jeg ikke klar over. Jeg trodde at alk + meds kunne forgifte kroppen, ikke at det kunne trigge en ny episode. Dette har ikke psykiateren min nevnt for meg. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 Oj. Det var jeg ikke klar over. Jeg trodde at alk + meds kunne forgifte kroppen, ikke at det kunne trigge en ny episode. Dette har ikke psykiateren min nevnt for meg. Relativt ny viten. Jeg har skjerpet opplysningene om dette til mine pasienter i løpet av det siste året. Alkohol og BP er et langt større problem enn det en har vært klar over/fortalt om tidligere. 0 Siter
Gondor Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 Relativt ny viten. Jeg har skjerpet opplysningene om dette til mine pasienter i løpet av det siste året. Alkohol og BP er et langt større problem enn det en har vært klar over/fortalt om tidligere. Nå begynner dette å bli veldig enkelt for meg. Jeg må holde meg edru for barnas skyld og for min egen helses skyld. Fri og bevare meg vel for en ny episode. Det blir med det ene glasset rødvin på julaften. Takk for opplysningen. Den er gull verdt. 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 8. desember 2011 Skrevet 8. desember 2011 Fordi det øker sannsynligheten for å utløse en ny episode. Gjelder dette for tilbakevendende depresjon også? 0 Siter
Gjest Jeg skulle gjerne hatt svar. Skrevet 9. desember 2011 Skrevet 9. desember 2011 Relativt ny viten. Jeg har skjerpet opplysningene om dette til mine pasienter i løpet av det siste året. Alkohol og BP er et langt større problem enn det en har vært klar over/fortalt om tidligere. Tusen takk for denne informasjonen. Har du tips om nettsted hvor man kan få oppdatert info ang BP? 0 Siter
Gjest Lurer på hvorfor Skrevet 9. desember 2011 Skrevet 9. desember 2011 Fordi det øker sannsynligheten for å utløse en ny episode. Ny episode av (hypo)mani eller depresjon? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. desember 2011 Skrevet 9. desember 2011 Ny episode av (hypo)mani eller depresjon? Ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.