Gå til innhold

Kl 24. 25 ca våknet jeg i natt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg sliter med å ikke få sove fordi jeg har så mange tanker nå i hodet pga av alt som er skjedd, men jeg prøver å være flink ved hjelpen jeg får her inne slik at jeg får ordnet opp i rekkefølgerotet som nå surrer det til for meg.

Både at jeg har for mye asperger syndrom og fordi rekkefølgene mine begynner å gå i surr, bare å våkne slik etter at man har lagt seg gir meg uro. For jeg vet mobilen ringer kl 05.45 da jeg flyttet tiden et kvarter før siden jeg da kan lukke øyenene i 15 minutter før jeg står opp. Men jeg kan ikke sove ekstra noen dag, jeg må opp fordi jeg har daglige plikter.

Jeg syns det er ubehagelig kaldt for tiden og da vil jeg ikke stå opp, men det hjelper litt å ha et kvarter på seg. Også går jeg rett inn på et varmt bad og kler på meg 2 lag med ull før jeg koker kaffe. Vi har det ikke kaldt inne, men tror varmereguleringsenteret i Hypothalamus er skadet hos meg også, men slikt er det jo lite forståelse for. Mine barn har også vansker med regulering av kroppstemperatur, enten de fryser som meg, alltid eller de ikke fryser og kan gå i t.skjorte ute i mange minus.

Kanskje jeg burde ta slike valium jeg har liggende, men jeg tørr ikke det for jeg er redd jeg skal reagerer allergisk eller noe på dem og jeg er ikke i humør til å dø eller komme på sykehus nå.

Kanskje jeg kan be om sovetabeletter? slik at jeg ikke kommer ut av rekkefølgene mine. I dag blir en telledag slik at jeg får ting på plass, telledager er dumme dager, da er jeg fjerenere for alt må reinnstalleres, det er litt som med konfigureringer man gjør på PC, egentlig ganske likt når jeg tenker meg om.

Ville bare fortelle dere som hjelper meg at jeg ikke har det bra når jeg våkner slik, men at jeg føler meg bedre enn om ingen hadde hjulpet meg slik dere gjorde i går ettermiddag/ kveld-

= det hjelper på konfigureringen :)

Det går nok fint dette, blir vel bare trøtt når jeg våkner om jeg nå får sove, takk for all hjelp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...