Gå til innhold

Tror på godt/ondt

Gjest spørsmålstegnene i hodet mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva om ABB er/var besatt av onde ånder?

Hva om de som hører stemmer + ser ting ikke er syke, men har evne til å oppfatte ting de fleste ikke kan. Noen kan, ja snakker om clairvoyante. Hadde et medium fått diagnose schizofreni, hvis hun/han hadde blitt utredet?

Og folk som gjør ting de ikke husker de har gjort, hva om de er besatt av en ånd?

Da er det ikke de som utfører handlingen men ånden, derfor husker de det ikke for de var ikke i kroppen.

Høres vel vilt ut men får ikke dette ut av hodet, hvem vet hva som er hva?

Og hvis det er onde krefter rundt en person blir funksjonsevnen nedsatt ja, men hvis det er gode krefter da klarer man seg bra.

Skrevet

''Hva om ABB er/var besatt av onde ånder?''

Det kan man nok være rimelig sikker på at han ikke var/er.

Skrevet

''Hva om ABB er/var besatt av onde ånder?''

Det kan man nok være rimelig sikker på at han ikke var/er.

''Det kan man nok være rimelig sikker på at han ikke var/er.''

Hvis han har paranoid schizofreni kan det ha flere betydninger. Hvem er det som forfølger folk som er paranoide?

Hvilke krefter står bak? Ingen?

Skrevet

''Det kan man nok være rimelig sikker på at han ikke var/er.''

Hvis han har paranoid schizofreni kan det ha flere betydninger. Hvem er det som forfølger folk som er paranoide?

Hvilke krefter står bak? Ingen?

Alt dette faenskapet skal ut av systemet mitt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...