Gå til innhold

Bryst smerter


lisbre

Anbefalte innlegg

hei.jeg er en jente på 22 år..jeg er så plaget med mine bryster. jeg fikk min sønn for to år siden

der jeg klarde kun og amme i en måned for det var så vondt. ette jeg sluttet har jeg hatt meget store plager i mitt venstre bryst. det gjør så vondt att jeg kan ikke komme borti det. har både undersjøkt det og tatt ul av det men di finner ikke ut av hva det er,eneste att blodsirkulasjonen er kraftigere en på det andre brystet. og nå for en ukes tid siden begynte smertene og flytte seg over på høyre bryst. nå er begge like vonde att jeg gråter når jeg kommer borti.. det er en form for stikkende smerte rundt brystvorten og ut mot armhullene. jeg kan kjenne litt hevelser for brystene er ikke store. legene har så og si gitt opp og jeg har fått alle typer pencilin og antibiotikaer og ingenting virker.. er temmelig fortvilet og lei for å ikke kunne bevege meg slik jeg vill.. har du en anelse om hva dette kan være. om ikke kanskje noen gode råd ?

mvh fortvilet jente 22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare noe som falt meg inn - spiser du mye soyaprodukter? Det kan påvirke hormonene og gi ømme bryster.

Hei.. nei det gjør jeg ikke... Meget lite for maven tåler det ikke så bra.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...