Gå til innhold

Medisin

Gjest er litt letta

Anbefalte innlegg

Gjest er litt letta
Skrevet

Har jo tatt en ny medisin nå noen dager, og det var ikke så skummelt som jeg trodde. Det er jeg glad for :)

Var sikker på at jeg skulle dø for "de" sa jo det, men tenk at jeg lever. Vil ikke høre på "dem" mer tror jeg.....

Gjest er litt letta
Skrevet

Blir nysgjerrig. Hva slags medisiner? Hvem er "de"?

Ny AP og "de" er jeg ikke sikkert på hvem er men de ER. For de putter sine meninger inn i hodet mitt, men har vært opptatt nå så har hatt fred. "De" er energier.

Opplever at plutselig er "de" tilbake, enten hviskende stemmer eller telepatiske beskjeder, noen ganger er de sinte og da er det virkelige stemmer i rommet. Kan ikke være gode siden de skremmer meg.

Men det finnes gode og, elsker dem :)

Skrevet

Ny AP og "de" er jeg ikke sikkert på hvem er men de ER. For de putter sine meninger inn i hodet mitt, men har vært opptatt nå så har hatt fred. "De" er energier.

Opplever at plutselig er "de" tilbake, enten hviskende stemmer eller telepatiske beskjeder, noen ganger er de sinte og da er det virkelige stemmer i rommet. Kan ikke være gode siden de skremmer meg.

Men det finnes gode og, elsker dem :)

Det er i hvert all ikke bra hvis de skremmer deg. Er de gode er det noe helt annnet. Det er lett å la seg hengi til slike stemmer. Noen ganger har en ikke noe valg; de er for sterke. Andre ganger er det å lytte til dem som en deilig mental ferie. Uansett bør en være så observant en kan, slik at det ikke går over styr.

Håper du har en god psykiater!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...