Gjest for tiden stresset og glemsk Skrevet 11. desember 2011 Skrevet 11. desember 2011 Jeg greier ikke å huske om jeg har tatt min dose av Wellbutrin 150mg eller ikke i dag. Gjør det noe om jeg skulle ha glemt denne, eller bør jeg ta en evt ny og dermed kanskje dobbel dose for å være sikker? Jeg har glasset stående på stuebordet fordi jeg tar de andre medisinene på kvelden (og de husker jeg å ta, for de ligger i en liten "eske" på kjøkkenet for en hel uke, og ved å telle antall tabletter ser jeg om jeg har tatt de dersom jeg er usikker). Jeg skal skrive på glasset dato for når jeg skal ta siste tablett i glasset i kveld så det ikke skjer igjen (har ikke tenkt på det før nå). 0 Siter
Helmi Skrevet 11. desember 2011 Skrevet 11. desember 2011 Det har skjedd en gang at jeg glemte. Så det først dagen etterpå, merket ingenting ellers. Et godt tips: dosett. Da vet du om du har tatt medisinen, eller ikke 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. desember 2011 Skrevet 11. desember 2011 Med Wellbutrin 150 mg går det helt bra enten det blir en tabl for lite eller for mye. 0 Siter
Gjest for tiden stresset og glemsk Skrevet 11. desember 2011 Skrevet 11. desember 2011 Med Wellbutrin 150 mg går det helt bra enten det blir en tabl for lite eller for mye. Takk til dere begge. 0 Siter
Gjest Mr. Remlow Skrevet 11. desember 2011 Skrevet 11. desember 2011 Hei. Vil bare gi det et tips om at du kan legge tablettene dine i dosett. Da er det lett å se om du har tatt dem eller ikke. 0 Siter
Gjest Zyprexus Skrevet 11. desember 2011 Skrevet 11. desember 2011 Med Wellbutrin 150 mg går det helt bra enten det blir en tabl for lite eller for mye. Men pass på, andre som leser dette innlegget. Ikke alle medisiner er bra å ta dobbel dose av, enkelte kan vel også være direkte farlig å ta dobbel dose av om du allerede er på maks dose? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.