Gå til innhold

Usikker på om jeg har tatt Wellbutrin i dag...

Anbefalte innlegg

Gjest for tiden stresset og glemsk
Skrevet

Jeg greier ikke å huske om jeg har tatt min dose av Wellbutrin 150mg eller ikke i dag. Gjør det noe om jeg skulle ha glemt denne, eller bør jeg ta en evt ny og dermed kanskje dobbel dose for å være sikker?

Jeg har glasset stående på stuebordet fordi jeg tar de andre medisinene på kvelden (og de husker jeg å ta, for de ligger i en liten "eske" på kjøkkenet for en hel uke, og ved å telle antall tabletter ser jeg om jeg har tatt de dersom jeg er usikker).

Jeg skal skrive på glasset dato for når jeg skal ta siste tablett i glasset i kveld så det ikke skjer igjen (har ikke tenkt på det før nå).

Skrevet

Det har skjedd en gang at jeg glemte. Så det først dagen etterpå, merket ingenting ellers.

Et godt tips: dosett. Da vet du om du har tatt medisinen, eller ikke :)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Med Wellbutrin 150 mg går det helt bra enten det blir en tabl for lite eller for mye.

Gjest for tiden stresset og glemsk
Skrevet

Med Wellbutrin 150 mg går det helt bra enten det blir en tabl for lite eller for mye.

Takk til dere begge.

Gjest Mr. Remlow
Skrevet

Hei.

Vil bare gi det et tips om at du kan legge tablettene dine i dosett. Da er det lett å se om du har tatt dem eller ikke.

Gjest Zyprexus
Skrevet

Men pass på, andre som leser dette innlegget. Ikke alle medisiner er bra å ta dobbel dose av, enkelte kan vel også være direkte farlig å ta dobbel dose av om du allerede er på maks dose?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...