Gå til innhold

Pedofil på idrettslaget

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er meg revnende likegyldig hvordan du stiller deg til pedofili. Jeg har min mening om temaet, den vil ikke endres uansett hvor mange av dere som sier at dere bare er snille og gode og ikke forgriper dere.

Og jeg beklager det heller ikke. Så får du bli så indignert du bare vil.

Det er helt greit at du har din mening om pedofile, men du burde ha vett til å holde kjeft med meningen din fordi den trolig er fryktelig vond for en i dette tilfellet psyk person som trolig mest av alt i verden skulle ønske at han/hun var som alle andre "normale". Jeg forventer ikke etter alt du har skrevet at du skal forstå det jeg sier til deg, men hjelpes som jeg skulle ønske du hadde vett til å holde kjeft. Det tillater jeg meg å si.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mammantil3

13

• Andeby

12

• Louis Cyphre

10

• mariaflyfly

6

Skrevet

Det er helt greit at du har din mening om pedofile, men du burde ha vett til å holde kjeft med meningen din fordi den trolig er fryktelig vond for en i dette tilfellet psyk person som trolig mest av alt i verden skulle ønske at han/hun var som alle andre "normale". Jeg forventer ikke etter alt du har skrevet at du skal forstå det jeg sier til deg, men hjelpes som jeg skulle ønske du hadde vett til å holde kjeft. Det tillater jeg meg å si.

Tillat deg å si hva du vil, du, ingen problem for meg.

Diskusjonen er avsluttet for min del, føler du for å fortsette å kjefte på meg får du bare gjøre det så mye du orker. Det endrer ikke min mening om pedofili.

Skrevet

Tillat deg å si hva du vil, du, ingen problem for meg.

Diskusjonen er avsluttet for min del, føler du for å fortsette å kjefte på meg får du bare gjøre det så mye du orker. Det endrer ikke min mening om pedofili.

Jeg ser ingen diskusjon. Jeg ytret bare et ønske om at slike som deg hadde vett til å holde kjeft. Du har klart rett til å mene det du vil, men du burde også være voksen nok til å se at du har et ytringsansvar. Og det burde du være mer bevisst. Over and out.

Skrevet

Vel, i dette tilfellet var det capslocken som var på, så da er det vel bare å ta det til etteretning?

''Vel, i dette tilfellet var det capslocken som var på, så da er det vel bare å ta det til etteretning?''

Hvordan kunne vi vite om du hadde glemt capslocken eller om du satt og hylte?

Skrevet

''Vel, i dette tilfellet var det capslocken som var på, så da er det vel bare å ta det til etteretning?''

Hvordan kunne vi vite om du hadde glemt capslocken eller om du satt og hylte?

Hulderen visste ikke, men du visste siden du svarte meg i innlegget hvor jeg forklarte at det var capslocken som var på.

Skrevet

Jeg ser ingen diskusjon. Jeg ytret bare et ønske om at slike som deg hadde vett til å holde kjeft. Du har klart rett til å mene det du vil, men du burde også være voksen nok til å se at du har et ytringsansvar. Og det burde du være mer bevisst. Over and out.

Problemet er vel ikke at noen har pedofil legning og ikke overgriper seg. Men problemet er at Andeby ser på seg selv som et offer som ikke får jobbe med barn. Dersom han var en ansvarlig pedofil burde han holde seg langt unna barn.

Og egentlig mistenker jeg litt at du er Andeby logget inn som en annen bruker ;)

Skrevet

Sier du, mens tårene renner her.

Dette er det siste jeg kommer til å skrive til deg.

Du lyver og manipulerer. Og om du virkelig har den legningen du påstår er vanskelig å si.

Skrevet

Diskrimineringsloven gjelder alle, inkl. nedsatt funksjonshemming (som inkl. psykiske lidelser).

Du ville ikke fått jobben hvis du var åpen pedofil. Og dette er ikke diskriminering.

Skrevet

Problemet er vel ikke at noen har pedofil legning og ikke overgriper seg. Men problemet er at Andeby ser på seg selv som et offer som ikke får jobbe med barn. Dersom han var en ansvarlig pedofil burde han holde seg langt unna barn.

Og egentlig mistenker jeg litt at du er Andeby logget inn som en annen bruker ;)

Jeg er ikke Andeby, men jeg forstår til en viss grad hans/hennes behov for å forsvare seg selv når det å være pedofil automatisk gjør deg til en overgriper i noens øyne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...