Gå til innhold

Helsikre jula, deprimert i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst til å kaste opp nå, greier nesten ikke

å holde meg. Denne jula kommer til å bli tøff for meg.

Jeg vil bare sitte inne hos meg selv og spise og spy, men

vet jeg kommer til å skuffe mange da. Aner ikke hva

jeg skal gjøre nå jeg.......dagene går og det ligner ikke mye på jul her hjemme hos meg. Dritt angst !!! trodde alt kom til å bli bedre i år.

Skrevet

Hvordan vet du at denne julen blir tøff for deg?

Fordi jeg MÅ besøke visse personer som jeg vet setter svært høye krav til seg selv og andre. Og jeg vet at hvis jeg sier noe om min situasjon så vil de ikke like meg. De liker ikke psykiatri.

Skrevet

Fordi jeg MÅ besøke visse personer som jeg vet setter svært høye krav til seg selv og andre. Og jeg vet at hvis jeg sier noe om min situasjon så vil de ikke like meg. De liker ikke psykiatri.

Er du i slekt med meg? Akkurat det samme her også. Nå har jeg bestemt meg for å legge dette vekk og ikke snakke så mye med disse personene. Jeg skal slutte å bry meg om dem selv om jeg ser og hører dem. Jeg bryr meg egentlig lik lite om disse menneskene som syltlabbene jeg kastet idag.

Skrevet

Er du i slekt med meg? Akkurat det samme her også. Nå har jeg bestemt meg for å legge dette vekk og ikke snakke så mye med disse personene. Jeg skal slutte å bry meg om dem selv om jeg ser og hører dem. Jeg bryr meg egentlig lik lite om disse menneskene som syltlabbene jeg kastet idag.

kanskje vi er i slekt ja ....., hehe. for jeg liker heller ikke syltelabber.

Skrevet

kanskje vi er i slekt ja ....., hehe. for jeg liker heller ikke syltelabber.

Hvis noen blir ille her i jula skal jeg huske dette. Hehe :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...