Nøtteskall Skrevet 12. desember 2011 Skrevet 12. desember 2011 Jeg har så lyst til å kaste opp nå, greier nesten ikke å holde meg. Denne jula kommer til å bli tøff for meg. Jeg vil bare sitte inne hos meg selv og spise og spy, men vet jeg kommer til å skuffe mange da. Aner ikke hva jeg skal gjøre nå jeg.......dagene går og det ligner ikke mye på jul her hjemme hos meg. Dritt angst !!! trodde alt kom til å bli bedre i år. 0 Siter
Gjest spoorty Skrevet 12. desember 2011 Skrevet 12. desember 2011 Hvordan vet du at denne julen blir tøff for deg? 0 Siter
Nøtteskall Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Skrevet 12. desember 2011 Hvordan vet du at denne julen blir tøff for deg? Fordi jeg MÅ besøke visse personer som jeg vet setter svært høye krav til seg selv og andre. Og jeg vet at hvis jeg sier noe om min situasjon så vil de ikke like meg. De liker ikke psykiatri. 0 Siter
Gjest spoorty Skrevet 12. desember 2011 Skrevet 12. desember 2011 Fordi jeg MÅ besøke visse personer som jeg vet setter svært høye krav til seg selv og andre. Og jeg vet at hvis jeg sier noe om min situasjon så vil de ikke like meg. De liker ikke psykiatri. Er du i slekt med meg? Akkurat det samme her også. Nå har jeg bestemt meg for å legge dette vekk og ikke snakke så mye med disse personene. Jeg skal slutte å bry meg om dem selv om jeg ser og hører dem. Jeg bryr meg egentlig lik lite om disse menneskene som syltlabbene jeg kastet idag. 0 Siter
Nøtteskall Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Skrevet 12. desember 2011 Er du i slekt med meg? Akkurat det samme her også. Nå har jeg bestemt meg for å legge dette vekk og ikke snakke så mye med disse personene. Jeg skal slutte å bry meg om dem selv om jeg ser og hører dem. Jeg bryr meg egentlig lik lite om disse menneskene som syltlabbene jeg kastet idag. kanskje vi er i slekt ja ....., hehe. for jeg liker heller ikke syltelabber. 0 Siter
Gjest spoorty Skrevet 12. desember 2011 Skrevet 12. desember 2011 kanskje vi er i slekt ja ....., hehe. for jeg liker heller ikke syltelabber. Hvis noen blir ille her i jula skal jeg huske dette. Hehe :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.